مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج محمد خدابخش را تسلیت گفت.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
فرمانده کل ارتش گفت: ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، ارکان و ستون‌های ارتش ولایتمدار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
فرمانده کل ارتش گفت: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
سرلشکر باقری گفت: صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جاییکه هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
آئین افتتاح موزه معارف جنگ و دستاوردهای نوین هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح برگزار شد.
آئین افتتاح موزه معارف جنگ و دستاوردهای نوین هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح برگزار شد.
سرلشکر صفوی با اشاره به دوران افول آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: دوران افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها فرا رسیده است. نگاه به همسایگان و نگاه به شرق باعث افزایش وزن ژئوپلیتیکی ایران و گذار وضعیت مردم از شرایط فعلی خواهد شد. ایران باید از این وضعیت تنش آمریکا و اروپا در اوکراین و تنش تایوان به عنوان یک فرصت نگاه کند و بر اساس منافع مشترک با چین و روسیه و تهدیدات مشترک آمریکا علیه سه کشور با یک استراتژی مشخص حرکت کند.
سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هوانیروز و ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی هستیم. هوانیروز از ابتدای انقلاب مظلومان وارد میدان شد و قهرمانانه پیروز شد و رشادت‌های رزمندگان هوانیروز فراموش نشدنی است.
نمایشگاه معارف جنگ و دستاوردهای هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افتتاح شد.
آئین نکوداشت مقام علمی سرلشکر رحیم صفوی عصر امروز در مرکز همایش‌های شهید چمران برگزار شد.
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
مشاور فرمانده کل قوا خطاب به سران برخی کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس گفت: به آن‌ها می‌گویم شما کشور‌های ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.
سرلشکر صفوی با طرح این سوال که چه تعاملی بین ۴ مؤلفه امنیت ملی، وحدت ملی، قدرت ملی و منافع ملی وجود دارد گفت: هدف اساسی و غیرقابل تغییر هر حکومتی، هر دولت-ملتی حفظ بقا ملی، حفظ امنیت ملی و منافع ملی، حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی و حفظ ارزش‌های آن ملت و کشور است.
سرلشکر صفوی گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ