بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی فروریختن سقف ساختمان مسجدی در نیجریه، در شمال‌غربی نیجریه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز با افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شده‌اند.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
بر اثر وقوع باران های سیل آسا و رانش زمین در جنوب پرو، تا کنون ۴۰ تَن کشته شده و تعدادی نیز مفقود شده اند.
باران‌های سیل آسا و رانش زمین در پرو بیش از ۴۰ کشته و ۲۰۰ مفقود برجا گذاشت.
سانحه سقوط و انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب غربی پاکستان دستکم ۴۰ کشته برجا گذاشت.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
نیروهای نظامی و امنیتی سومالی ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی الشباب را کشتند.
حادثه فروریختن پل در گجرات هند دست کم ۴۰ کشته و ۱۰۰ مفقودی در پی داشت.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
این انفجار در نزدیکی ورودی مسجد وزیر اکبر خان در فاصله نه چندان دور از منطقه سبز رخ داد.
بر اثر واژگونی یک قایق در بنگلادش ۵۰ نفر کشته شدند و همچنان ۴۰ نفر دیگر مفقود هستند.
در سال‌های اخیر شاهد کشته شدن ۸ یوزپلنگ در محدوده ۴۰ کیلومتری عباس‌آباد ـ میامی بوده‌ایم، اما همچنان هیچگونه همکاری از سوی وزارت وزارت و شهرسازی با سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایمن کردن این مسیر برای عبور یوزپلنگ ایرانی انجام نشده و هر لحظه احتمال دارد که یوزی در این مسیر با خودرو‌های عبوری تصادف کند.
مسئولان کشور آفریقایی سودان در پی سیل مرگبار که منجر به کشته شدن ده ها نفر شده است، حالت فوق العاده و آماده باش اعلام کردند.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ