مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: مشهد ظرفیت‌های خوبی در طول تاریخ داشته که باعث شده است گفتمان انقلاب اسلامی در این شهر جریان داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: در جریان مرمت تالار برلیان، بخشی از کاشی‌هایی که در معماری اولیه این بنا به کار رفته بود، کشف شد.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
کریستیانو رونالدو در جریان بازی امشب پرتغال و بوسنی با نمایش بی نقص یک جیمی جامپ سورپرایز شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرچمی را که امام راحل برافراشت و انقلابی را که او رهبری کرد و توسط امام حاضر رهبری می‌شود، سرآغاز تحولی جریان‌ساز و ماندگار در مسیر تاریخ بود.
یک پژوهشگر و محقق تاریخ معاصر گفت:مشکل غربی‌ها و غرب زدگان این است که امام را با نگاه ماتریالیستی و دنیوی مشاهده می‌کنند، در حالی‌که امام یک جریان معنوی و اسلامی الهام بخش از وحی است.
ریکاردو ساپینتو امید زیادی دارد تا بتواند طلسم عجیب نبردن در تاریخ دربی را بشکند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی علیه غزه، برای نخستین بار در تاریخ تقابل با مقاومت فلسطین، اقدام به فعال‌سازی سامانه دفاع موشکی فلاخن داوود کرد، امری که سوالات متعددی را ایجاد کرد.
دانیال شه بخش، بوکسور ایرانی بعد از خونریزی حریف در جریان راند دوم با رای داوران بازنده اعلام شد.
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید در جریان بازی با ذوب‌آهن عده ای قصد برهم زدن تمرکز او‌ و تیمش را داشتند.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
ام باپه در جریان برتری 4-2 پاری سن ژرمن مقابل نانت، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و رکورددار گلزنی در تاریخ پاری سن ژرمن شد. او در 247 بازی برای پاریسی ها موفق به ثبت 201 گل شده است. ام باپه در شرایطی از رکورد ادینسون کاوانی عبور کرد که فقط 24 سال دارد.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
در جریان بازی شب گذشته بنفیکا و اسپورتینگ در جام حذفی فوتبال زنان پرتغال، برای اولین بار داور از کارت سفید استفاده کرد.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
شرکت فراری از تازه‌ترین خودروی هیبریدی مسابقه‌ای خود در تاریخ ۲۳ دسامبر و در جریان برگزاری رقابت‌های گرن توریسموی ۷ رونمایی خواهد کرد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: امروز کشوری که حتی در زمینه دارو به ملت ایران رحم نکرد و حتی به بیماران خاص ما رحم نکرد داعیه‌دار ملت ایران شده است. بنده به آن‌ها می‌گویم که شما دروغگوی عالم و بی‌رحم‌ترین جریانی هستید که تاریخ به خود دیده است.
شهروندان ترکیه از رجب طیب اردوغان در جریان شرکت در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه مسکن تاریخ ترکیه در آنکارا، با سیلابی از گل پذیرایی کردند.
این آمادگی و جان‌فشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی ، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع ، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم ، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه تر و آنها را ذلیل تر خواهد نمود.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از تاریخ ششم مردادماه تا هفتم شهریورماه مجموعا ۲۵۰ عملیات در حوزه کوهستان توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شده که در جریان آن به ۵۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است. از این میان ۲۳۳ نفر از شرایط سخت نجات داده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ