بنا به گفته معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، ظرفیت اسکان رسمی زائران در مشهد ۱۲۸ هزار نفرشب است که هدف‌گذاری شده در دهه پایانی ماه صفر، در هر شب تا ۶۰۰ هزار نفر اسکان داده شوند. مقرر شد این میزان ظرفیت با بهره گیری از توانمندی اسکان ادارات و سازمان‌ها از جمله مدارس و حسینیه‌ها تامین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند چالش‌ها را به دانشگاه و مدارس بکشانند، اگر ما منتظر باشیم که پدافندی رفتار کنیم منفعتی نخواهیم داشت.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک نفر در رابطه با مسمومیت دانش آموزان یکی از مدارس بجنورد خبر داد.
قوچان ـ فرماندار قوچان با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان گفت: دانش آموزان مسموم شده قوچانی مشکل خاصی نداشته و به زودی مرخص می شوند.
قم- جمعی از خانواده دانش آموزان در پی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
اصفهان- بنا به اعلام فرمانداری شهرستان فریدون‌شهر مقاطع ابتدایی این شهرستان امروز دوشنبه غیرحضوری و شروع کلاس‌های دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان به‌علت بارش برف با یک ساعت تاخیر است.
بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار سنندج، مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: براساس مفاد آئین‌نامه ملی ساختمان، قرار بر این خواهد بود تا ظرفیت مدارس در اختیار زیرساخت‌های شبکه آب‌رسانی شهرستان مشهد قرار دهد.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن طی چند ماه اخیر می خواست خیابان ها، خودروها، منازل و مغازه ها را به آتش بکشد و بازار و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کند.
فرماندار یزد با اشاره به برودت هوا و بارش برف در این شهرستان، در این باره گفت: فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان یکشنبه ۴ دی تعطیل است.
تربت حیدریه ـ معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در مداس شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.
مجیدی بیان کرد: یک زمانی آموزش و پرورش ما به طور کلی رها شده بود اما در شرایط کنونی انتظار داریم مسائل انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس ما به خوبی شرح داده شود تا این رخنه ایجاد شده ترمیم و اصلاح شود؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مشکلات جوانان است.
فرماندار سنندج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر نوجوانان و جوانان فریب خورده غرب با رویکرد رافت اسلامی و مدارا برخورد می‌کند گفت: نظام با افرادی که برنامه‌ریزی شده و با پشتوانه جاسوسی به صحنه آمده و علیه نظام فتنه می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هم خودروها در سرویس مدارس باید به لحاظ ایمنی از شرایط قابل قبولی برخوردار باشند و هم خود راننده باید فرد قابل اطمینانی باشد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی روز اول مدارس رادتشریح کرد و گفت: ترافیک در حال شکل گیری و به سمت مرکز شهر در حال حرکت است.
اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت نام کرده‌اند و یک درصد باقیمانده هم در حال تکمیل فرایند ثبت نام هستند.
مشهد فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ