فرماندار مشهد گفت: ۲ نیروی بسیجی بر اثر ضربات چاقوی آشوبگران در مشهد به شهادت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
سناتور باب کیسی هفته گذشته از دو لایحه جدید رونمایی کرد که هدف آنها حفاظت از کارکنان در مقابل کاربردهای هوش مصنوعی به شکل نظارت در محل کار و تصمیم گیری برای استخدام توسط ربات است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: ۲ نفر از کارمندان فعلی و سابق شهرداری این شهرستان بازداشت شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن دماوند ۲ به موشک‌های هایپرسونیک، پدافندی و تهاجمی خبر داد.
در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در نزدیکی رودخانه اتاوا در کانادا، ۲ نفر از ۴ سرنشین آن مفقود شدند.
رودسر- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان گفت: گیلان با کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه است.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
رسانه‌های فیلیپین اعلام کردند در پی سقوط یک هواپیمای نیروی هوایی این کشور، خلبانان آن کشته شدند.
تربت‌حیدریه ـ فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک توسط ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.
نیروی هوایی آمریکا امروز وقوع حریق در یک فروند بمب افکن رادارگریز «بی- ۲» این کشور را تأیید کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی یه این مهم دست می یابیم.
۲ سناتور آمریکایی امروز از مرگ ۳ ملوان نیروی دریایی این کشور بر اثر خودکشی در هفته های اخیر خبر دادند.
اولین فیلم از عملیات ربیع ۲ نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تروریست تجزیه طلب را مشاهده می‌کنید.
ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شهادت دو نیروی بسیجی بر اثر حمله تروریستی در شهرستان آمل خبر داد.
نوشهر- فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان جزئیات تازه و جدیدی از توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ پرداخت.
آنطور که نیروی هوایی آمریکا گزارش کرده است، ۲ فروند بمب‌ افکن «Tu-۹۵» روسی «پس از ورود به ناحیه شناسایی پدافند هوایی آلاسکا» رهگیری شده اند.
سمنان- نیروی انتظامی در دو شهر سمنان و شاهرود اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره آرامش کرده است کاری که می‌تواند تلاش بزرگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ