مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امروز اعلام شده دانش آموزان پنج مدرسه در مشهد علائم مسمومیت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
دانش‌آموزان مسموم شده این مدرسه به بیمارستان «امام» شهرستان نقده منتقل شده‌اند.
متهم اصلی این پرونده با همکاری دخترش مواد سمی را تهیه کرده بود و در ۷ مدرسه لار برای مسمومیت دانش آموزان استفاده می‌کردند.
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مسمومیت دانش آموزان کاملاً یک حرکت سازمان‌یافته است و باید وزارتخانه‌های مختلف با توجه به شرح وظایف‌شان در شورای امنیت کشور که قابل تفکیک است، سریعا موضوع را بررسی کنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
دکتر فاطمه نوروزیان عنوان کرد: ۹ نفر از دانش آموزان نیز در محل با ارائه خدمات بصورت سرپایی به حالت عادی بازگشته اند. عوامل درمانی در بیمارستان بیشتر ترس و شوک را دلیل اضطراب و نگرانی شدید دانش آموزان عنوان می‌کنند و افراد منتقل شده به بیمارستان دچار کمبود اکسیژن در خون نیستند و سطح اکسیژن خون آن‌ها وضعیتی طبیعی دارد و حال عمومی آن‌ها نیز خوب است.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش آموزان مدرسه که بر اثر مسمومیت دچار مشکل شده بودند به سرپایی مداوا شدند و حالشان رو به بهبودی است و به مرور در حال ترخیص هستند و دو دانش آموز نیر به بیمارستانی در قزوین منتقل شدند.
حسن اسمخانی اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز یک مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه عصمت ابهر گزارش شد که بلافاصله نیرو‌های امدادی وارد عمل شده و مصدومان در حال انتقال به بیمارستان هستند.
مشهد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدرسه دخترانه صداقت مشهد به دست ما رسید که در حال پیگیری هستیم.
بر اساس گزارش‌های پزشکی و بیمارستانی حال عمومی دانش‌آموزان در حال حاضر مساعد است و تلاش برای شناسایی عامل این مسمومیت‌ها ادامه دارد.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش‌آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون چهل دانش‌آموز در کبودرآهنگ و ۱۵ دانش آموز در همدان جهت مداوا به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند. اکثر دانش‌آموزان به طور سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند و تعدادی نیز تحت نظر هستند.
حجرگشت با بیان اینکه بلافاصله عوامل اورژانس به این مدرسه اعزام شدند، متذکر شد: در حال حاضر حال تمام دانش‌آموزان مساعد است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دختران بیش از ۱۰ مدرسه اردبیل مسموم شدند. بیوتروریستی که دشمنان ما از طریق آن سراغ دختران می‌روند، باعث رعب و وحشت آنها در مدارس شده است.
فردیس- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در فردیس خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند.
بعد از انتشار خبر مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام در پردیس تهران، مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به مدرسه راه زینب در منطقه ۱۳ تهران رسید.
تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند.
مهدی غیبی از تداوم مسمویت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد خبر داد و اظهار داشت: امروز نیز گزارش مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه خیام داشتیم.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: در حادثه مدرسه دخترانه بروجرد، مسمومیت حادی گزارش نشده اما نظر قطعی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ