لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کاری که می‌توانید برای توجه بیشتر و آهسته‌تر غذا خوردن انجام دهید، برای اینکه در لحظه هوشیارتر باشید، احتمالاً احساسات مرتبط با غذا خوردن را افزایش می‌دهد و به این معنی است که شما کمتر راضی هستید. این نه تنها بر سیری تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب‌های سالم تری داشته باشید و از این انتخاب‌ها بیشتر لذت ببرید.
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
تصاویر فرید صفرلی تبعه آذربایجان که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است. وی چند ماه پیش در پوشش سفر دانشجوی مقیم آلمان به ایران اعزام شده بود.
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام‌شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
ارزش خویچا کواراتسخلیا وینگر جوان و 22 ساله ناپولی طی چند ماه گذشته، چهار برابر شده است.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه و چند فریم از ورزشگاه فولاد آره‌نا، اعلام کرد که قصد شکایت از این باشگاه را دارد.
امام جمعه شهر اراک و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.
نجف آبادی گفت: شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده‌ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها این حوادث پیش آمد و می‌خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
امام جمعه قم با بیان اینکه مردم جنگ ترکیبی را می‌فهمند و مجاهدانه چند دهه پای انقلاب بوده‌اند و جان فشانی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
هر کس هر چند وقت یکبار بیش از حد به زندگی یا گزینه‌های خود فکر می‌کند. با این وجود، برخی از افراد نمی‌توانند این چرخه را متوقف سازند دیگر کنترل رشته افکارشان را در دست ندارند. این تک گویی درونی دو جزء دارد: نشخوار کننده و نگران کننده.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
ژاوی هزناندز پس از پیروزی بارسا برابر سویا شرایط تیمش را بسیار خوب ارزیابی کرد. او معتقد است در تیمش بازیکنانی سرنوشت‌ساز مثل عثمان دمبله دارد.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
زن گفت: خانواده عروس از اعتیاد پدرام اطلاع نداشتند و ما هم به هر ترفندی متوسل شدیم تا آن‌ها متوجه ماجرا نشوند. پدرام برای چند روز اعتیادش را کنار گذاشت و دارو مصرف کرد تا ازدواج آن‌ها به ثبت رسید.
مهدی ترابی که در چند بازی دوستانه پیش‌فصل سرخ‌ها غایب بوده تلاش می‌کند به فرم ایده‌آل خود بازگردد.
ذوب آهن پس از اینکه چند بازیکن خود را از دست داد، حالا در مسیر ساخت دوباره فرم تیمی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ