در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدنه i ۷ Protection از فولاد زرهی ساخته شده و طبق گفته بی‌ام‌و، می‌تواند مهمات ۷.۶۲ X ۵۴ R را نگه دارد که گلوله‌های زره‌پوش هستند. برای محافظت در برابر گلوله، نمای بیرونی از آلیاژ فولادی تشکیل شده است، در حالی که سقف و زیر بدنه نیز از مواد زره پوش برای محافظت در برابر حملات هوایی و مواد منفجره ساخته شده است.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
J ۷ با طراحی بدنه لیفت بک در سگمنت C، ظاهری تهاجمی دارد. این خودرو سال ۲۰۲۰ جانشین جک J ۵ شد. J ۷، پیشرانه ۱۵۰۰ cc توربو دارد ۱۵۰ اسب بخار قدرت موتور آن است که گشتاوری برابر با و ۲۱۰ نیوتن مترایجاد می‌کند. این خودرو مجهز به گیربکس اتومات CVT است.
Qiyuan A ۰۷ شبیه به بسیاری از سدان‌های چینی مانند نیو ET ۷ و بی‌وای‌دی هان و... است که این یعنی چینی‌ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی‌کنند!
هافبک ایرانی الوحده با انگیزه زیادی در تمرینات پیش فصل شرکت می‌کند.
این جراحی منحصر به فرد که هفت ساعت به طول انجامید با تلاش تیم جراحی و بیهوشی دانشگاه با موفقیت انجام شد.
تمرین ریکاوری آبی‌پوشان استقلال بعد از برد ۷ بر یک مقابل تراکتور با تغییر چهره یکی از بازیکنان این تیم همراه بود.
سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران به شکست سنگین تراکتور واکنش نشان داد.
یکی از مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای تاریخ جنایی تهران، هوشنگ امینی پس از اعتراف به ۷ فقره قتل راهی دادگستری می‌شود. خبر را روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۴۲ همراه با عکس قاتل زنجیره‌ای منتشر کرد.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
پیکاپ L۷ پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. از آنجایی که موتور‌های توربوشارژدار به کیفیت پایین بنزین حساسیت زیادی دارند، موتور تنفس طبیعی این پیکاپ جدید دیار خودرو یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود.
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
کاپیتان سامورایی‌ها سازنده گل اول تیمش مقابل کرواسی بود.
تیم ملی ایران در حالی با نتیجه دو بر صفر مقابل ولز به برتری رسید که در این بازی کی‌روش تعویض‌های اثرگذاری داشت،
هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از مدت‌ها و بازی مقابل انگلیس دوباره حضور در ترکیب را تجربه کرد.
تیم ملی ایران طی بازی‌های خود در دوره‌های مختلف جام جهانی، هفت گل زده در کارنامه خود ثبت کرد که مهم‌ترین و پر امتیاز‌ترین آن جزو عجیب‌ترین‌ها بود
با استوری مدافع تیم استقلال مشخص شد او پیراهن شماره ۷ استقلال را در شرایطی برای خودش انتخاب کرده که احتمالا در این باره با فرهاد حرف زده است.
فاینورد با نمایش درخشان و پاس‌های تماشایی ملی‌پوش ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل ایمن رسید.
مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی به انزلی بازگشته است که آخرین بار ۶ سال و ۷ ماه و ۱۶ روز پیش در استادیوم تختی به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ