مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ارتقاء در این تویوتا برای مدیریت شرایط ناهموار وجود دارد. ارت‌کروزر برای بهبود فاصله از زمین، محور‌های پورتال را نصب می‌کند و برای سه محور، قفل‌های دیفرانسیل وجود دارد.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
در کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی شده، چند استراتژی مؤثر برای بهبود حافظه یا کاهش سرعت زوال شناختی در میان سالمندان نشان داده شده است. مداخلات تغذیه ای ممکن است نقش مهمی ایفا کنند زیرا مغز برای سلامتی مطلوب به چندین ماده مغذی نیاز دارد و کمبود یک یا چند مورد از این مواد مغذی ممکن است زوال شناختی را تسریع کند.
بعد از چند جلسه شیمی‌درمانی نتیجه MRI نشان داد که دیگر سرطان ندارم، گویی معجزه شده بود و این موضوع حتی برای خانواده‌ام باور کردنی نبود، ورزشی که به آن عشق می‌ورزیدم کار خودش را کرده بود و من کاملاً بهبود یافتم.
رژیم غذایی مناسب برای میگرن، یک رژیم سرشار از منیزیم است که به بهبود درد کمک می‌کند. مواد غذایی مانند اسفناج، کلم پیچ، شلغم، بادام حاوی مقادیر بالایی از منیزیم هستند.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
مس شهر بابک بعد از چند هفته موفق شد به پیروزی برسد و جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
مصاف پرسپولیس و سپاهان یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران محسوب می‌شود که پس از چند سال کینه‌وزی شدید، حالا تلاش‌هایی برای بهبود این رابطه در حال انجام است.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
برخی کربوهیدرات‌ها به اندازه‌ای برای انسان خوب هستند که حتی می‌توانند به کاهش چربی شکم که هدف بسیاری از ما محسوب می‌شود، کمک کنند. در ادامه فهرستی از کربوهیدرات‌هایی پیچیده و سرشار از فیبر ارائه شده است که می‌توانند به بهبود شرایط گوارش، قند خون و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر کمک کنند.
رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد، با وجود بهبود شرایط ورزشی این تیم در ماه‌های گذشته قصد دارند سهام خود را به صورت کامل به فروش برسانند.
اصلی وجود دارد به نام «کمتر، بیشتر است.» با به‌کارگیری این اصل، می‌توانیم با ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره، چیز‌های زیادی را به دست آوریم. اگر می‌خواهید شروع به بهبود کیفیت زندگی خود کنید، هر چقدر هم که سخت باشد، نیاز دارید که یک روز تغییر را آغاز کنید.
غذاهای غنی از فیبر مثل میوه ها، سبزیجات و غلات کامل و سبوس دار همگی به بهبود کارکرد روده کمک می‌کنند. اگر روده حساسی دارید، از خوردن میوه‌هایی با فروکتوز بالا مثل سیب، گلابی و هندوانه پرهیز کنید که می‌توانند باعث نفخ شوند.
تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در پاییز و زمستان، امکان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی، را کاهش می‌دهد. دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، چند روش ساده، اما مؤثر برای جلوگیری از سرماخوردگی به خصوص در فصول سرد سال را توصیه کرده است، که مهم‌ترین آن‌ها را در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
وزیر انرژی فرانسه می‌گوید اگرچه شرایط توزیع سوخت پس از چند هفته اعتصاب و بحران در این کشور رو به بهبود است اما همچنان اوضاع در پایتخت و شمال فرانسه خوب نیست.
قیمت نفت روز چهارشنبه با بهبود تقاضای سرمایه‌گذاران برای کالاهای پرریسک، صعود کرد و بخشی از کاهشی که در معاملات روز گذشته متحمل شده بود را جبران کرد.
در روستای اهون منطقه بشاگرد مادری با چند فرزند فاقد شناسنامه زندگی می کنند که دچار فقر شدید و بیماری اند. آنها نیاز ضروری به همیاری مردم و مسوولین امر برای درمان بیماری و بهبود وضعیت زندگی شان دارند. بشاگرد منطقه ای محروم و دور افتاده در شرق استان هرمزگان است که بسیاری از خانواده ها در آنجا درگیر فقرند. / عکس : فهیمه خواهی
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۳ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ