هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
مقایسه تعداد داوران عجیب لیگ ایران با سایر کشورها
اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک خزنده محسوب می‌شود. دندان‌های این حیوان اغلب با دندان‌های کوسه مقایسه می‌شود زیرا...
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی از صحنه خطای عجیب کریستیانو رونالدو، آن را با فنون کشتی نمایشی مقایسه کرد.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
به طور معمول هر فردی زمان را نسبت به خودش تجربه می‌کند. اما فردی که سریع‌تر حرکت می‌کند، زمان سپری شده کمتری را نسبت به فردی که کندتر حرکت می‌کند، تجربه می‌کند. این افراد تنها زمانی که ساعت‌هایشان را با هم مقایسه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ساعت یکی از آن‌ها زمان بیشتری را نشان می‌دهد و ساعت دیگری زمان کمتری را.
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
سرمربی سابق استقلال با مقایسه آنتونیو کاسانو با الکس دل‌پیرو خبرساز شد.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
روزنامه همشهری قطعی گاز در برخی شهرهای ایران و تعطیلی شهرها را در مقابل «درگیری‌های عجیب» اروپایی‌ها ناچیز دانسته و مدعی شده بحران گازی اروپا بسیار گسترده‌تر از ایران است!
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
گلر تیم ملی آرژانتین با به کار بردن جملاتی خاص به تعریف و تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.
حالا با بازنشر دوباره این ویدیوی قدیمی، برخی کاربران به مقایسه الهه منصوریان و سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی پرداخته اند. آن‌ها گفته اند که یک نفر [الهه منصوریان]برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و دیگری [سجاد غریبی]آبروی ورزش ایران را زیر سوال می‌برد.
رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: وضع موجود در انبار‌های گمرکات، بنادر و سازمان اموال تملیکی از حیث ساماندهی مناسب کالا‌های متروکه، قابل مقایسه با ده ماه گذشته نیست، اما موضوع تا نتیجه مطلوب دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ