یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
چند ثانیه عکسی از حضور ایرانی‌ها در کامنت‌های کانال تلگرامی واگنر‌های روسیه را منتشر کرد.
دانشمندان متوجه شدند که چند ثانیه قبل از مرگ فعالیت مغز و قلب فرد افزایش پیدا می‌کند.
چند ثانیه نوشت: خبرگزاری صداوسیما با انتشار تصاویر برخی پوشش‌های غیرمعمول بانوان را بزرگنمایی کرده است.
بهترین موقعیت گلزنی پیکان مقابل نفت آبادان در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی از دست رفت.
یک شکل دیگر از ارتباط غیرکلامی، زبان بدن است که حرکات بدن، از جمله حرکات ناخودآگاه آن را دربرمی گیرد. بدن ما بسیاری از اوقات چیزی را بیان می کند که کلمات از ابراز آن عاجزند.
تفاوت‌های آشکار در لحن صحبت کردن می‌تواند عشق پنهانی را در عرض چند ثانیه برملا کند.
گاهی اوقات حرکات چند ثانیه ای هم کافی است تا بتوانید حالتان را خوب کنید.
تیم فوتبال چوکا در دیدار خانگی مقابل شهرداری همدان نتوانست از گل زده خود دفاع کند تا در پایان تن به تساوی 2 بر 2 بدهد.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
شان دایش، سرمربی اورتون، پس شکست 2-0 تیمش مقابل لیورپول، درباره دلایل رقم خوردن این نتیجه صحبت کرد.
چندثانیه، ویدئویی از نبرد تن به تن سرباز روسی و اوکراینی در سنگر را منتشر کرد.
پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند در استرالیا تکنیکی را توسعه داده اند که می‌تواند به حذف مواد شیمیایی پی‌اف‌ای‌اس از آب کمک کند. تیم پژوهشی محلولی به نام جاذب پلیمری فلوئوردار مغناطیسی را طراحی کرده اند که وقتی به آب آلوده افزوده می‌شود، مولکول‌های پی‌اف‌ای‌اس را می‌پوشاند. این موجب مغناطیسی شدن مولکول‌ها شده، از این رو، روند ساده استفاده از یک آهنربا برای جذب و جدا کردن آلاینده‌ها از آب ممکن می‌شود.
در تحقیق جدید ستاره شناسان ادغام دو ستاره نوترونی را ردیابی کردند که به ایجاد یک سیاه چاله منجر شد. با این وجود آنها سیگنال هایی از یک مرحله میانی عجیب کشف کردند که مربوط به ستاره های نوترونی بسیار سنگینی بود که فقط برای چند میلی ثانیه وجود داشتند.
ستاره شناسان ستاره های نوترونی بسیار سنگینی رصد کرده اند که فقط برای کسری از ثانیه وجود داشتند و سپس به سیاهچاله تبدیل شدند.
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
در حالی که ردیابی عفونت مالاریا در جمعیت‌های در معرض خطر بسیار مهم است، گرفتن و تجزیه و تحلیل نمونه خون می‌تواند مشکل‌ساز و وقت‌گیر باشد. اکنون یک دستگاه جدید برای کمک به حل این چالش طراحی شده است، زیرا از نور برای تشخیص بیماری در عرض چند ثانیه استفاده می‌کند.
برای چند ثانیه، نورافکن های استادیوم 974 دچار مشکل شده و ورزشگاه دیدار برزیل و سوئیس غرق در تاریکی شد.
رحمتی در دیدار برابر استقللال در ده دقیقه پایانی بازی با اخراج شریفات لحظات سختی را سپری کرد.
آزادکار دسته سنگین وزن کشورمان معتقد است که یک لحظه غفلت در پای فینال او را از رسیدن به طلا بازداشت.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
مقامات و رسانه‌های آمریکا چند ساعت پس از حمله به نویسنده مرتد «آیات شیطانی»، هویت و مشخصات ضارب و جزئیات نحوه حمله او به سلمان رشدی را منتتشر کردند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که چند ثانیه قبل با چاک شومر، سناتور دموکرات، دست داده بود، دوباره دستش را جلو آورد و برای لحظاتی در همان حالت ثابت باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ