دامغان- رئیس اداره میراث فرهنگی دامغان از واگذاری مجموعه گردشگری چشمه علی دامغان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با این واگذاری علاوه بر مرمت و بازسازی، اشتغال نیز ایجاد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب العجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
لخ پوزنان تیمی که علی قلی‌زاده به آن پیوسته یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی لهستان است.
تصویر هافبک ایرانی کایسری اسپور در کاور اصلی این باشگاه در توئیتر به چشم می‌خورد.
سمنان- مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از جان باختن یک جوان در چشمه علی دامغان خبر داد.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
چشمه علی میراث گران‌بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه‌جانبه‌ای بر حفظ و حراست از آن می‌شود؛ اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی‌ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
سخنگوی قوه قضاییه با حضور در ایسنا در تماس با دادستان‌های مربوطه دستور رسیدگی به موضوع خشک شدن «چشمه علی» شهرری، رسیدگی به پروژه بام کرمان و ورود فاضلاب به محصولات تولیدی در شیراز را داد.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
یکی از سرگرمی‌های مردم تهران قدیم، خربازی (خرسواری، یابوسواری) بود که جوانان به آن علاقه بسیاری داشتند. برخی دیگر از مردم هم در روز‌های تعطیلات عازم باغات و سایر گردشگاه‌های تهران نظیر چشمه علی، دوشان تپه، پس‌قلعه، عشرت‌آباد، میدان باغشاه و … می‌شدند و وقت خود را بیشتر با بازی‌های دسته جمعی مثل الک دولک، یک پی دو پی، دوک‌بازی و … می‌گذراندند.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان اقتصادی دولت �لام کرده بود که در سال جاری فقط ۷ درصد تورم بیشتر می‌شود اما
نام مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در فهرست این تیم مقابل ویزلا به چشم نمی‌خورد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف فولاد محله _ چشمه علی امدادرسانی شدند، گفت: خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.
عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، اتصال چشمه‌علی، بقعه شیخ صدوق و برج طغرل را راهکاری موثر برای تبدیل شهرری به قطب گردشگری در جنوب تهران دانست.
یکی از نکات جالب توجه بازی کرواسی و بلژیک تقابل لوکا مودریچ و تیبو کورتوا است.
علی قلی زاده بعد از سوت پایان مسابقه با ولز پیراهن روزبه چشمی را از او گرفت.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
خانه قاجاری عطروش شیراز، چشمه علی و تفرجگاه فتحعلی شاه توسط صندوق توسعه و احیا به مزایده گذاشته می‌شود.
نام مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در فهرست نفرات این تیم برابر ماریتیمو به چشم نمی‌خورد.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: سیلاب ها باعث ذوب یخچال‌های طبیعی و ورود آب گل‌آلود به چشمه کوهرنگ شد و به یکباره ۶۰ درصد آب استان را غیر قابل تصفیه و استفاده کرد.
روسای فدراسیون های انجمن های ورزشی و ورزش های زورخانه ای برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ