رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان اقتصادی دولت �لام کرده بود که در سال جاری فقط ۷ درصد تورم بیشتر می‌شود اما
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبنای حقوق بازنشستگان کشوری؛ همان ۲ سال آخر نه ۵ سال
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: بی‌توجهی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرمایه‌های اجتماعی خدشه وارد می‌کند و باید اعتبار لازم برای این کار داده شود.
مجرمان سایبری از اقشار و مناسبت‌های مختلف برای تحقق اهداف مجرمانه خود سوءاستفاده می‌کنند. یکی از این موارد فریب شهروندان و علی‌الخصوص بازنشستگان در پوشش خرید بیمه‌های تکمیلی با کلید واژه‌هایی نظیر «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» و ... است.
مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، همراه با افزایش سرانه‌ باشگاهی، کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد پرداخت شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را بر اساس قانون در اردیبشهت امسال اعمال کردیم و کلیه افزایش حقوق‌ها انجام شد.
بازنشستگان مس معتقدند؛ صندوق از حق بیمه‌های آن‌ها شکل گرفته و دارایی بین‌النسلی آن‌هاست و لذا دولت نمی‌تواند یک‌جانبه در مورد آن تصمیم بگیرد.
تصویب نامه هیات وزیران در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با جدیت دنبال شود.
درحال حاضر بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در حال همکاری با بانک رفاه در ارائه خدمات خرید اعتباری/اقساطی به بازنشستگان هستند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین استفاده بازنشستگان از این سامانه درحال گسترش است.
چرا بازنشستگان به واگذاری صندوق‌های بازنشستگی اعتراض دارند؟
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر؛ گفت: فردا ۱۸ دی‌ماه بخشی از مطالبات مربوط به بازنشستگان هلال احمر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به حساب استان‌ها واریز خواهد شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیروهای مسلح باید مطابق با میزان تورم باشد.
بعد از گذشت 7 ماه از سال هنوز زمان پرداخت اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و نحوه هزینه کرد آن مشخص نشده است درحالیکه اجرای این موضوع یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان است.
وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید پرداخت می‌شود.
مستمری بازنشستگان در سقف مصوبه شورای عالی کار افزایش یافت
مستمری بازنشستگان در سقف مصوبه شورای عالی کار افزایش می‌یابد
ارزش سهام عدالت همسو با صعود نه چندان چشمگیر شاخص کل بورس، افزایش کمی یافت و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۲ میلیون تومان نزدیک شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ