محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
سرخیو آگوئرو فاش کرد که لیونل مسی در سال 2021 انتظار جدایی از بارسلونا را نداشت.
مدافع اسبق استقلال درباره بازی جنجالی این تیم مقابل شموشک در دومین دوره لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روایت عجیبی از عیسی آل‌کثیر دارد.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
روزنامه مارکا درباره انتقال لیونل مسی به بارسلونا حقایقی را افشا کرد و مدعی شد کاتالان ها هیچ پیشنهاد رسمی به مسی ارائه نکرده بودند.
کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.
مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که الکس فرگوسن بعد از انتشار یک ویدئوی جنجالی از او عذرخواهی کرده است.
میلاد کُر بازیکن تیم ملی جوانان بعد از حذف این تیم افشاگری عجیبی علیه صمد مرفاوی کرد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
چندی پیش مجتبی پوربخش در یک استوری درباره فوت علی انصاریان افشاگری کرد و فوت این بازیکن را با تزریق سلول بنیادی مشکوک دانست.
یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
پرونده رونالدو در قضیه شکستن موبایل یک هوادار اورتون دوباره باز شد. مادر این هوادار در مصاحبه با نشریه «دیلی میل» دست به افشاگری زد و از سیاه نمایی رونالدو در مقابل رسانه‌ها در این پرونده خبر داد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ