رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رهبر معظم انقلاب، مراتب تشکر و قدردانی خود از همدردی و تسلیت صمیمانه آن حضرت به مناسبت رحلت عالم و مبارز شیخ عفیف نابلسی را اعلام کرد.
سید حسن خمینی نوشت: بحمدالله پس از سال‌ها وقفه، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در اوج شکوه برگزار گردید و بار دیگر حلقه مشتاقان بر گرد حرم آن امام بزرگوار شکل گرفت.
هرتزوگ بعد از استقبال الهام علی اف رئیس جمهوری جمهوری آذربایجان از وی، در پیام توئیتری به زبان‌های عبری، انگلیسی و آذری به تمجید از الهام علی اف پرداخت.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، پس از گلزنی مقابل بایرن با انتشار ویدیویی از هواداران تیمش تشکر کرد.
کریستیانو رونالدو با انتشار پیامی از باشگاه النصر عربستان و بازیکنان این تیم تشکر کرد.
محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تشکر از مقام معظم رهبری، مهار تورم و حمایت عملی از بخش‌های مختلف تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از آرسن ونگر برای حضورش در ورزشگاه و تماشای بازی این تیم برابر وستهم تشکر کرد.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
داور بازنشسته فوتبال ایران با انتشار پیامی از همدردی دوستان و همکارانش با او در سوگ از دست‌دادن فرزندش تشکر کرد.
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترک، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترکی، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.
سرمربی پرسپولیس بابت شرایط شکل گرفته و حمایت‌ها از هواداران، مدیریت و پیشکسوت تشکر کرد.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
گاندو تنها تمساحی است که به طور طبیعی در ایران زندگی می‌کند و همین ویژگی آن را به حیوانی محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است. این حیوان هم‌زیستی مسالمت آمیزی با مردم منطقه دارد و هر سال تعداد زیادی گردشگر را به این منطقه جذب می‌کند.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جویی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.
در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروههای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ