تصاویری از دیدار خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری با رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از روحیه خانواده شهید را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.
تصاویری از دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و عربستان در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دیدار علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید مصطفی احمدی‌روشن با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر ژاپن عنوان قهرمانی تورنمنت ۶ جانبه تایلند را به دست آورد.
چهار بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را به طور اختصاصی دنبال می کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
رئیس جمهوری در شب یلدا با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد و رئیس مجلس هم در مرکز نگهداری سالمندان حضور یافت.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
در حاشیه دیدار امروز آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) تصویری از آرتین سرایداران در کنار رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
بعد از لغو دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اکنون سرخپوشان برابر پیکان قرار گرفته اند.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
تیم ملی فوتسال ایران شروع پرقدرتی در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.
تصاویری از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب / پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب
رؤسای جمهور ایران و بلاروس، صبح امروز جمعه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، دیدار و گفتگو کردند.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه نهایی تورنمنت 6 جانبه تایلند با غلبه بر تیم میزبان فینالیست شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان با پوتین رئیس جمهور روسیه در ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
ملکه الیزابت دوم پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷ بارها با اعضای خانواده پهلوی دیدار کرده بود. او در بهار سال ۱۹۵۹ (۱۳۳۸ شمسی) از محمدرضا پهلوی، شاه ایران در لندن استقبال کرد. ملکه بریتانیا نزدیک به دو سال بعد در ماه مارس سال ۱۹۶۱ (اسفند ۱۳۳۹) به دعوت پادشاه ایران به تهران سفر کرد. / یورونیوز

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ