مقام معظم رهبری بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در پیامی از این تیم افتخارآفرین تقدیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
دبیرکل حزب الله لبنان، از مقام معظم رهبری به دلیل ارسال پیام تسلیت در پی درگذشت علامه عفیف النابلسی قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی، انتصاب علی اکبر احمدیان به نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیری شورای‌عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
رئیس جمهور آذربایجان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پیام دیدار رهبر انقلاب با فعالان قرآنی این است که هر انجمن اسلامی یک پایگاه قرآنی باشد.
رئیس مجلس در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.
محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تشکر از مقام معظم رهبری، مهار تورم و حمایت عملی از بخش‌های مختلف تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
خزعلی گفت: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیرصدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.
در بخشی از پیام مقام معظم رهبری آمده است: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفت.
ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین معزی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری گفت: در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام‌ محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله زده این منطقه برسان
فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.
زاهدان-نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت:خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم سیستان و بلوچستان برسانیم.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت خواهر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه در پیامی خطاب به حسین فدایی رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری درگذشت برادر وی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت برادر حسین فدایی رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ