سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپایی در تامین انرژی مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه هستند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران می‌تواند تامین کننده بخش بیشتری از نیاز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش تهدیدی علیه منطقه و ایران صورت بگیرد، گفت: به دنبال رفع انسداد کریدورهای مواصلاتی در منطقه هستیم.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه استان، سیستان و بلوچستان را پاره تن ایران خواند و گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود باید تلاش بیشتری برای رفع نیازهای مردم سیستان و بلوچستان صورت گیرد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه ای، از شایعاتی که درباره آینده او مطرح شده، سخن گفت.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر پروازهای ایران به قطر افزایش پیدا کرده است و در صورتی که به دور دوم جام جهانی صعود کنیم آفرهای پروازی اختصاص خواهد یافت.
با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.
رابرت مالی، بدون اشاره به اینکه چرا آمریکا اقدامی برای ادامه مذاکرات رفع تحریم‌های وین انجام نداده گفت: «الان دو ماه است که اقدامی در خصوص مذاکرات صورت نگرفته است.»
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم ها و طرح ادعاهایی از سوی آنها علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت : این اقدام اروپایی‌ها ، اقدامی نادرست و نسنجیده بود که در زمان نادرستی صورت گرفت و همانطور که قبلاً تاکید کرده‌ایم ناشی از محاسبات نادرست طرف اروپایی بود
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ