رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم،دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان قوه‌قضائیه با هیئت‌دولت گفت: مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای مطرح‌ کردن در رسانه‌ها به جلسات کارشناسی در دستگاه‌ها نیاز دارد تا سریع رفع شود.
آووکادو حاوی مواد شیمیایی موثری است که می‌تواند آسیب کبدی را کاهش دهد، این میوه سرشار از گلوتاتیون است؛ ترکیبی که کبد برای پاکسازی سموم مضر به آن نیاز دارد. برای چند ماه، هر هفته ۱ یا ۲ آووکادو بخورید، تا به رفع آسیب‌های کبدی کمک کنید.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
اگر کسی در اطرافتان تب دارد، نگران نباشید با پیشنهادات ارائه شده می‌توانید این مشکل را تا ۵ دقیقه رفع کنید.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
بعد از اینکه شرکت Samsung Semiconductor اجازه داد مهندسان این شرکت از ChatGPT برای کمک استفاده کنند، آن‌ها شروع به استفاده از آن برای رفع سریع خطا‌ها در کد منبع خود کردند و اطلاعات محرمانه مانند یادداشت‌های جلسات داخلی و داده‌های مربوط به عملکرد و بازده این شرکت به بیرون درز کرد.
یک راه حل سریع و مطمئن برای خلاص شدن از آفت دهان استفاده از نعنا فلفلی است. این گیاه علاوه بر رفع آفت‌ها باعث تسکین و بی‌حسی دردهای ناشی از آن می‌شود.
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
رئیس جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر کشور در معرض خطر جدی آلودگی هوا قرار دارند که ضروری است برای رفع این مشکل اقدامات سریع انجام شود.
غلامرضا نوری قزلچه گفت: از رئیس مجلس هم پیگیر رفع فیلتر شدیم که گفتند پیگیرم، ولی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام دارویی مذکور و رفع نیاز مردم،دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری شود.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ