بعد از یک صبح پرمشغله ناهار می‌تواند آن چه بدان نیاز دارید به نظر برسد، اما گاهی اوقات وعده غذایی‌ای که فکر می‌کردید به شما انرژی می‌دهد همان چیزی است که شما را به چرت زدن پشت میزتان وادار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست است که قیمه یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین خورش‌های ایرانی است و معمولا همه کدبانوهای با سلیقه از پس درست کردن آن خوب برمی‌آیند ولی دلیل بر این نمی‌شود که هر قیمه‌ای را به همان خوبی بتوانید درست کنید.
به گفته متخصص تغذیه «امی گودسون» که برای سایت eat this کار می‌کند، به‌منظور پایان دادن به احساس گرسنگی، باید عادت کنید که کربوهیدرات‌ها را با منبع پروتئین ترکیب کنید. او توضیح می‌دهد: پروتئین کندتر هضم می‌شود، بنابراین بعد از غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد، به این ترتیب دیرتر تمایل به خوردن خوراکی خواهید داشت. پس سعی کنید حتما در کنار کربوهیدرات‌ها، مواد پروتئینی نیز مصرف کنید.
کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می‌کرد، چون کم غذا خورده بی‌حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال شود. خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدار‌های پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.
تشکر کردن یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها قبل و بعد از گرفتن غذا را ببینید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ویدیوی جالبی را پس از صعود به فینال لیگ اروپا منتشر کرد.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از به دست آوردن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر چندان هیجان زده نیست.
پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال تحصیلی آینده منظور شود.
«خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه سرانجام در زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید.
خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از گذشت ۸۰ روز از اعتصاب غذای خود، دچار وضعیت جسمی بسیار خطرناک و شرایط وخیمی شده است.
خوابیدن بلافاصله پس از خوردن سحری موجب تشدید علائم ترش کردن می‌شود. پس از خوردن غذا، بدن شروع به هضم غذا کرده و اسید معده برای هضم غذا شروع به ترشح می‌کند
دنی آلوز پس از تقاضای طلاق همسرش از او در زندان اعتصاب غذا کرده است.
ستاره برزیلی منچستر پس از قهرمانی در کارابائو کاپ انگلیس جمله جالبی به زبان آورد.
اغلب افراد پس از غذا خوردن، به نوشیدن چای، چرت بعد از ظهر، میوه خوردن و… عادت دارند و معتقدند این اعمال به هضم بهتر غذا کمک می‌کند؛ این در حالی است که پیروی از چنین عادات اشتباهی، منجر به ناراحتی‌های گوارشی، سوء هاضمه و حتی عدم جذب مواد مغذی خواهد شد.
دکتر دیوید هان از دانشگاه کوئین ماریِ لندن، نخستین نویسنده‌ی این مطالعه گفته است: «یافتن نمونه‌های غذا درون بدن دایناسور‌ها یک اتفاق نادر است، پس هر نمونه‌ای که کشف شود واقعاٌ مهم است، چون مدرک مستقیمی است که نشان می‌دهد دایناسور‌ها از چه چیز‌هایی تغذیه می‌کردند.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
پس لرزه‌های کمبود دارو در کشور؛ رئیس سازماتن غذا و داروی وزارت بهداشت تغییر کرد
تصویری از حضور عادل فردوسی پور در بین دانشجویان در حیاط دانشگاه شریف منتشر شده است. دانشجویان شریف پس از تعطیلی موقت سلف، غذای خود را در محوطه دانشگاه می‌خورند.
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.
نتایج بررسی نشان می‌دهد که بهترین زمان برای پیاده روی در مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از صرف غذا است. در این زمان، قند خون به طور معمول به اوج خود می‌رسد.
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ