وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مشهد ـ حکم محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد از سوی وزیر کشور صادر و وی رسماً به عنوان شهردار مشهدالرضا (علیه‌السلام) معرفی شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
امضای حکم ۱۰رییس فدراسیون توسط وزیر؛ همه جز یکنفر!
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، یکی از نیرو‌های جوان با تجربه، توانمند، دهه شصتی و بومی استان مرکزی سکان‌دار ورزش و جوانان استان مرکزی شد.
صدور حکم مشاور وزیر ورزش برای نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که گفته می‌شود روابط صمیمانه‌ای با رئیس فدراسیون ندارد حاوی چه پیامی برای مهدی تاج خواهد بود؟
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت:‌ از خبر اولین اعدام یکی از معترضین در ایران خشمگین هستم.
محمد رضوانی فر امروز با حکم وزیر اقتصاد به عنوان رئیس جدید سازمان بورس معرفی شد.
با حکم وزیر اقتصاد حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی و حکم انفصال موقت وزیر کار، قبل از وزارت وی توضیحاتی ارائه کرد.
دادگاهی در کره جنوبی روز شنبه حکم بازداشت وزیر دفاع سابق و رئیس گارد ساحلی این کشور را صادر کرد.
وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده را به او اهدا کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از انتصاب سرپرست بانک مسکن با حکم خاندوزی وزیر اقتصاد خبر داد.
حکم وزیر ورزش برای دکتر امین نوروزی
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
وزیر ورزش برای دو صندلی این وزارتخانه احکام جدیدی صادر کرد.
نخست وزیر سابق مالزی پس از رد درخواستش برای تجدید نظر، با حکم دادگاه به زندان می رود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ