رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
این ادبیات تند و تیز علیه محبوب‌ترین رشته ورزشی مردم و فدراسیون فوتبال و خط دادن صریح به وزیر ورزش برای تحریم فوتبال کشور، آنهم از سوی کسی که مدعی است ۲۵سال در فوتبال فعالیت داشته، عجیب است و جای تامل دارد. کسی که از فوتبال ارتزاق می‌کند اما علیه آن نسخه می‌پیچد!
کنگره ملی خلق چین یک ژنرال این کشور را که از سوی آمریکا تحریم شده است به عنوان وزیر دفاع جدید تعیین کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا از وضع تحریم های جدید علیه اشخاص و نهادهای روسی در سالگرد جنگ اوکراین خبر داد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
به تازگی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از سوی اتحادیه اروپا در لیست تحریم قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
دو موضوع را دلیل تحریم وزیر ورزش ایران عنوان کرده است. ابتدا عنوان شده است که حمید سجادی به ورزشکاران مطرح ایرانی فشار آورده که در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران سکوت کنند و همچنین عرصه را به یکی از سنگنوردان ایران که در رقابت‌های سئول، بدون حجاب شرکت داشته، تنگ کرده است.
وزیر خارجه عراق در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی اظهارنظر کرد.
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی به میزبانی عراق، دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان را مأمور ویژه رسیدگی و پیگیری این موضوع با محوریت فدراسیون فوتبال کرد.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی و استفاده از عنوانی جعلی توسط رییس فیفا، خواستار رسیدگی جدی این موضوع شد.
جمهوری اسلامی ایران بارها اظهارات مداخله جویانه مقام‌های انگلیس در مورد تحولات داخلی ایران را محکوم و مردود اعلام کرده است.
وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که وزرای خارجه کشور‌های اروپایی در روز دوشنبه بر سر تحریم ایران به توافق رسیدند.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
ایالات متحده آمریکا تحریم های جدیدی را به بهانه ناآرامی های اخیر علیه مقامات ایرانی از جمله وزیران کشور و ارتباطات اعلام کرد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.
ولید فیاض» وزیر انرژی لبنان به شبکه «المیادین» گفت، در نتیجه این هبه، هیچ تحریم یا مجازاتی برای لبنان در کار نخواهد بود زیرا رایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ