صدور حکم مشاور وزیر ورزش برای نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که گفته می‌شود روابط صمیمانه‌ای با رئیس فدراسیون ندارد حاوی چه پیامی برای مهدی تاج خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
علی مجتهدزاده، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: اینکه حکم به مراجعه فرد به روانپزشک می‌دهند در واقع رسماً در آراء خود اقدام به بی‌حرمتی به افراد و نشر کذب کرده اند. مثلاً در رای می‌آورد: «با توجه به شخصیت ضداجتماعی متهم…» در واقع به نظر می‌رسد درحالی‌که محکمه محل اجرای قوانین و فصل خصومت است اما به نظر می‌رسد قاضی جوان این شعبه محکمه را تبدیل به محل عنادورزی و تسویه‌حساب کرده است.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
اینستاگرام امیر قلعه‌نویی برای او در حکم سخنگو و روابط عمومی است.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
در متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم معظم له و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف نگر و با درایت است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
فرمانده کل سپاه در پیامی انتصاب علی اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» راتبریک گفت.
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
الجزیره سفر هفته گذشته چین بینگ به مسکو را در شرایطی که دادگاه کیفری بین‌المللی حکم پیگرد پوتین را صادر کرده، حاوی ارسال پیامی نمادین به غرب دانست و آغاز فصل نوینی از مناسبات دو کشور دانست.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
حق شهروندی و مسوولیت‌پذیری شهروندی به همه ما حکم می‌کند که قوانین را رعایت کنیم. یکی از قوانین هم همین است که کسانی‌که احیانا حجاب را رعایت نمی‌کنند، باید این قانون را رعایت کنند. اگرچه بسیار کم است و به صورت محدود است، اما همان موارد هم باید قوانین را رعایت کنند و دستگاه‌ها هم برابر وظایف‌شان عمل می‌کنند.
عباس عبدی درباره حکم اعدام محسن شکاری نوشت: متاسفانه محتمل است که این سیاست ایران را در مسیر غیرقابل بازگشت قرار دهد؛ این اعدام پیامی داشت به معترضین که گوش کسی به شما بدهکار نیست.
هیچ حکم اعدامی با روال طبیعی به این سرعت به نتیجه منتهی نمی‌شود، در کوتاه‌ترین زمان‌ها نیز حداقل ماه‌ها طول خواهد کشید. چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در ۲۹ آبان برگزار شود و حکم نهایی در ۱۷ آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با ۱۸ روز فاصله.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تسلیت خود درمورد درگذشت محیطبان برومند نجفی از کمکاری دستگاه قضا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ