نخست وزیر سابق مالزی پس از رد درخواستش برای تجدید نظر، با حکم دادگاه به زندان می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام فساد مالی، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.
رویترز به نقل از منابع محلی پاکستان اعلام کرد نیروهای پلیس ساعاتی پیش عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق این کشور را بازداشت کردند.
نخست وزیر سابق مالزی می‌گوید که مقامات آمریکایی با اقدامات‌شان، دو بلوک متخاصم را روبه‌روی یکدیگر قرار داده و این تقابل بشریت را به جنگ جهانی سوق می‌دهد.
امیر قطر با پذیرش استعفای «خالد بن خلیفه آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر، نخست وزیر جدید این کشور را منصوب کرد.
منابع عراقی از صدور حکم توقیف اموال منقول و غیر منقول وزیر دارایی سابق و مدیر دفتر نخست وزیر سابق این کشور خبر دادند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان ضعیف ترین نخست وزیر این رژیم یاد کرد و کابینه وی را کابینه جنون خواند.
نخست وزیر سابق انگلیس قصد دارد تا کمک های مالی را برای ارائه تجهیزات پزشکی به بیمارستان های اوکراین گرد آوری کند.
نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی ادعاهای همتایان سابق خود را علیه ایران تکرار کرد.
یک رسانه انگلیسی گفته است که تلفن لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده است، هک شد.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس تنها گزینه تصدی نخست وزیری این کشور شد.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس رسما درخواست خود را برای نامزدی نخست وزیری این کشور اعلام کرد.
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر گفت که آنهایی که منتقد افزایش قیمت انرژی هستند، فراموش کرده اند که خود مالیات های هنگفتی را بر مشتقات انرژی در کشورشان وضع می کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در توصیف سرسپردگی خود به اشغالگران صهیونیست امروز اعلام کرد: به آسانی می‌ توانم حتی نخست وزیر اسرائیل شوم.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ