دادگاهی در کره جنوبی روز شنبه حکم بازداشت وزیر دفاع سابق و رئیس گارد ساحلی این کشور را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
کمیسیون انتخابات پاکستان امروز از پلیس اسلام‌آباد خواست تا «عمران خان» را بازداشت کند.
رسانه‌های عراقی می‌گویند دادگاه مبارزه با فساد حکم بازداشت سفیر این کشور در ترکیه را به علت افزایش غیرمعقول درآمد و ثروتش صادر کرده است.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور صادر شده است.
رای دادگاه علیه این بازیکن جنجالی صادر و حکم بازداشت ستاره و بازیکن لیگ صادر شد.
داگلاس کاستا به دلیل عدم پرداخت نفقه، با حکم بازداشت مواجه شده است.
وزیر امور خارجه روسیه امروز اعلام کرد: حکم بازداشت «پوتین» یک رسوایی برای دادگاه لاهه به‌شمار می‌آید.
بنا به حکم دادگاهی در پاکستان، قرار بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور صادر شد.
در حکم صادره از سوی دادگاه در این خصوص آمده است که جلسه استماع «عمران خان» تا ۳۰ ماه مارس سال جاری (پنجشنبه دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است.
دادگاهی در پاکستان امروز حکم بازداشت «عمران خان» را لغو کرد.
بنا به حکم دادگاهی در لاهور پاکستان، بازداشت نخست وزیر سابق این کشور بار دیگر به تعویق افتاد.
حکم جدید بازداشت «عمران خان» نخست وزیر سابق پاکستان صادر شد.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
عمران خان متهم به فروش هدایای دولتی از انبار «توشاخانا» به چند برابر قیمت آنها برای دریافت سود شده است.
دادگاهی در اسلام آباد حکم بازداشت «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق پاکستان و رئیس تحریک انصاف پاکستان را در ارتباط با پرونده موسوم به «توشاخانا» صادر کرد.
عمران خان مدعی است که مقامات ارشد پاکستانی در پس توطئه قتل او هستند.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق و چند تن از مسئولان ارشد حزب تحریک این کشور صادر شده است.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
رسانه های محلی پاکستان امروز اعلام کردند که حکم بازداشت «عمران خان» نخست وزیر پیشین این کشور صادر شده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ