نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پروژه فیفا فوروارد ایران تصویب شده و باید فیفا کارهای مربوط به پرداخت پول را انجام بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید 2 تا 3 ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.
نیمار، ستاره برزیلی، باید به دلیل ساخت دریاچه مصنوعی غیرقانونی در عمارتش مبلغ سه میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
مهاجم آلومینیوم اراک باید مبلغ رضایت‌نامه نسبتا سنگینی برای جدایی از این تیم پرداخت کند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادعا کرده وزارت ورزش باید مبلغ 135 میلیارد تومان به آبی ها پرداخت کند.
یک مطالعه جدید آب و هوایی نشان می‌دهد که کشورهای ثروتمند و صنعتی باید مبلغ زیادی به عنوان خسارت به کشورهای فقیر بابت انتشار دی اکسید کربن بپردازند.
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح الله زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
چمران درباره فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر گفت: اعلام شده که این موضوع رسیدگی شود. ما هم رسیدگی خواهیم کرد و گفته‌ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را بررسی کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه میزان از آن معوقه بوده است.
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
دکتر گفت: آن‌ها غیر از من، خانواده‌ام را نیز تهدید کردند و به من گفتند اگر می‌خواهم خانواده‌ام زنده بمانند باید با آن‌ها همکاری کنم. بعد مرا مجبور کردند به رئیس بانکی که در آن حساب دارم زنگ بزنم و بگویم برای معامله‌ای نیاز به ۲۰ میلیارد تومان پول دارم که باید به حساب‌هایی که می‌گویم، شبا شود. با توجه به شناختی که رئیس بانک ازمن داشت، مبلغ را به حساب‌هایی که گروگانگیران گفته بودند واریز کرد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت طلب رادوشویچ توضیح داد.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
برای خرید لاماری در هفته آینده باید حداقل مبلغ پول پایه را پرداخت کرد.
مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
رسانه انگلیسی از مبلغ انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به آرسنال پرده برداشت.
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ