یک مطالعه جدید آب و هوایی نشان می‌دهد که کشورهای ثروتمند و صنعتی باید مبلغ زیادی به عنوان خسارت به کشورهای فقیر بابت انتشار دی اکسید کربن بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
نخست‌وزیر ایتالیا معتقد است که کشورهای عضو ناتو باید به اوکراین تضمین امنیتی ارائه دهند.
«در حال حاضر حقوق کارگر ما با کشور‌های بسیار عقب مانده از جمله کشور‌های آفریقایی برابری می‌کند. طبیعتا وقتی یک کارگر می‌تواند در عراق حداقل ماهی ۶۰۰ دلار درامد داشته باشد، چرا این فرصت را از دست بدهد؟ عراق تنها کشوری نیست که کارگر ماهر ایرانی را جذب می‌کند. عربستان و ترکیه نیز از دیگر کشور‌هایی هستند که کارگران متخصص ایرانی را جذب می‌کنند. »
در بیانیه سران کشور‌های اتحادیه اروپا آمده است: بلاروس باید به نیرو‌های مسلح روسیه اجازه استفاده از خاک خود از جمله برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی بدهد و ایران نیز باید ارائه پهپاد به روسیه را متوقف کند.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکا نباید خطرات ناشی از بحران بدهی خود را به دیگر کشورها منتقل کند.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی جنگنده‌های اف-16 در اختیار ارتش اوکراین قرار دهند با مشکلات و خطرات جدی روبرو خواهند شد.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری گفت: کشور آذربایجان سخت‌گیری‌های‌ مرزی خود را در همسایگی ایران و سایر کشورها کاهش بدهد تا توسعه بخش‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری فراهم آید.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به انباشت بدهی های خارجی کشورهای آفریقایی ابراز نگرانی کرد.
با اعمال تحریم علیه ایران ارتباط ما با کشورهای اروپایی با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین هر فضایی که امکان هم افزایی بدهد باید با دید مثبت مورد ارزیابی قرار گیرد.
مشرف با ایران رابطه بدی نداشت و از دید غربی‌ها یکی از رسوایی‌های مهم دوران حکومت او پرونده ارتباط عبدالقدیر خان، فیزیکدان هسته‌ای پاکستان با کشور‌های دیگر از جمله ایران، لیبی و کره‌شمالی بود
مشاور رئیس جمهور اوکراین از تلاش این کشور برای حملات موشکی به شبه جزیره کریمه با کمک کشورهای غربی خبر داد.
وزیر خارجه عربستان: اگر ایران به تسلیحات هسته‌ای کاربردی دست بیابد، مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما در فضای خطرناکی در منطقه هستیم. می‌توان انتظار داشت که کشورهای منطقه‌ای به دنبال راه‌هایی برای تضمین امنیت خود بگردند.
کولونا در ادامه مداخله‌های فرانسه و سایر کشورهای اروپایی در امور داخلی کشورمان مدعی شد: این ایران است که از طریق بازداشت اتباع فرانسوی سیاست‌های بدی را دنبال می‌کند.
مطابق تغییر اعمال شده از سوی رئیس جمهور روسیه در فرمان قبلی، مسکو به کشورهای «غیردوست» اجازه می‌دهد تا بدهی خرید گاز طبیعی روسیه را با ارز خارجی پرداخت کنند.
براساس گزارش بانک جهانی از سال ۲۰۰۰ میلادی فقیرترین کشورهای جهان بیش‌ترین سهم از درآمدهای صادراتی خود را صرف پرداخت خدمات بدهی به کشورهای ثروتمند کرده‌اند و ریسک‌های مرتبط با بدهی در اقتصادهای با درآمد کم و متوسط نیز در حال افزایش است.
از نظر اقتصادی، توجه به این نکته اهمیت دارد که ایران نه‌‌‌‌‌‌‌‌‌تنها اقتصادهای غربی را از دست داده‌است، اکنون بیم آن می‌رود اقتصاد چین را نیز از دست بدهد و پس از کشورهای عربی به‌عنوان بازیگری درجه دوم در خاورمیانه در رادار دیپلماسی اقتصادی چین تلقی شود.
براساس گزارش بانک جهانی از سال ۲۰۰۰ میلادی فقیرترین کشورهای جهان بیش‌ترین سهم از درآمدهای صادراتی خود را صرف پرداخت خدمات بدهی به کشورهای ثروتمند کرده‌اند و ریسک‌های مرتبط با بدهی در اقتصادهای با درآمد کم و متوسط نیز در حال افزایش است.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان پیش بینی خود را برای صدور بدهی شرکت‌ها در کشورهای در حال توسعه به میزان یک سوم کاهش داد که این نشان از افزایش فشارهای اقتصادی است.
صندوق بین‌المللی پول به کشورهای اتحادیه اروپا در مورد کسری بودجه و نسبت بدهی هشدار داد.
یک مقام سابق ارتش آمریکا معتقد است کشورهای غربی باید به اوکراین برای حمله مستقیم به خاک روسیه کمک کنند.
شرکت تولید کننده نرم افزار جاسوسی پگاسوس به دلیل بدهی های انباشته و شکایت بسیاری از کشورها علیه آن، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ