به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
محمد اسلامی خبر داد که در سال گذشته ایران ۱۵۹ دستاورد دانش فنی و فناوری برتر داشت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، مصوبه هیت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت قیمت گذاری کالاها توسط بانک مرکزی را مغایر قانون دانست.
رییس فدراسیون فوتبال از افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی برای لیگ بعدی خبر داد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
رئیس کل بانک مرکزی از افتتاح بازار مبادله ارز و طلا برای تامین نیازهای مردم از نیمه اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: سیاست‌های جدید ارزی در چارچوب سیاست‌های تثبیت اقتصادی خواهد بود.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از کاشت و تولید یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می شود.
رئیس فدارسیون فوتبال می‌گوید دربی تهران قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس این نقشه راه تصمیم داریم صادرکنندگان را تشویق کنیم به این صورت که صادرکنندگانی که حواله ارزی دارند، می‌توانند حواله را به بانک مرکزی ارائه دهند و در مقابل آن اسکناس دریافت کنند و آن را در بازار متشکل ارزی به فروش برساند.
یک خبر مهم و تکان‌دهنده لابلای خبرهای فوتبالی چند روز اخیر گم شد. رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود تصمیم گرفت دیگر به ایران باز نگردد!
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ابتلای بازیکنان تیم فوتبال امید به کرونا و مصدومیت چند بازیکن اعزام این تیم به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را لغو کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۱۵ استان کشور همچنان ادامه دارد از یاری رسانی به بیش از ۶۱ هزار آسیب‌دیده از سیل خبر داد.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
فعالیت سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد به صورت موقت و به مدت سه روز برای ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای متوقف می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ