امیر قلعه‌نویی می‌گوید به چهار ستاره شاخص تیم ملی پیشنهاد داده بود که برای تورنمنت کافا می‌توانند همراه تیم نباشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
ریکاردو ساپینتو گفت که آنها هفت، هشت ماه است پولی دریافت نکرده اند ولی با تمام وجود برای قهرمانی می جنگند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آنها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.
رییس جمهور گفت: اجتماعات مردمی ظرفیت خوبی برای ما است شورا امین مردم هستند که می‌توانند مطالب مورد انتظار آنها را منعکس کنند.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
وزیر اقتصاد گفت: تسهیلات گیرندگانی که به دلیل بدهی، واحد مسکونی آنها به تملک بانک‌ها درآمده می‌توانند با پرداخت اصل و سود بدهی خود و با شرایطی همچنان مالک واحد مسکونی خود شوند.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات خیلی زودی متوجه شد که اسرائیل نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند بلکه رابطه با ایران و سایر کشورهای منطقه می‌تواند امنیت آنها را تأمین کند.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین ۱۲ سال به بالا صورت گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: چگونه می‌توانیم مترو تهران را به دست کسانی بسپاریم که متوسط فعالیت آنها ۳ ماه است.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
کارشناس بسکتبال با تاکید بر اهمیت دیدارهای پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی گفت: حریفان قدرتمندی در این پنجره داریم اما کسب نتیجه از رقابت با آنها قابل دسترسی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه، علل و بسترهایی که دشمن می‌تواند از آنها بهره برداری کند باید از بین برود.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قانون فعلی به نفع پولداران است و آنها می‌توانند از قانون سواستفاده کنند، گفت: خودروسازان نباید آلت قتاله تولید کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها متوجه می‌شوند که دوستان واقعی آنها چه کسانی هستند. دوستان واقعی، کسانی هستند که در صحنه‌های سخت کنارشان ایستاده‌اند. فرماندهی معظم کل قوا فرمودند تا آخر کنار شما هستیم. این برای فلسطین، یک نقطه اتکا و استوانه عظیمی از قدرت است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: در شهر تهران مراکز خطرپذیر متعددی وجود دارد و هر کدام از آنها می‌توانند در هنگام حوادث خطر آفرین باشند.
معمولا افسردگی در کودکان در قالب‌های مختلف بروز پیدا می‌کند به عنوان مثال می‌توان در کودکی که انرژی و جنب و جوش لازم کودکی را ندارد، ساکت و منزوی است و در برخورد با افراد مختلف بیش از حد احساس خجالت می‌کند ریشه‌های افسردگی را پیدا کرد، اما همیشه افسردگی خود را با چهره غمگین نشان نمی‌دهد، گاهی ریشه‌های افسردگی را باید در بیش فعالی، خشونت و عصبانیت پیدا کرد.
آمارهای رسمی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ تورم در دانمارک به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ