ایتالیا و آمریکا برای اولین بار در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال به مصاف هم می‌روند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قرار گرفت.
تیم‌های آمریکا، ایتالیا، ژاپن و لهستان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان صعود کردند.
لیست تیم ملی والیبال ایتالیا برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با دیدار ایتالیا و برزیل برگزار شد و محمد شاهمیری نظارت ین مسابقه را برعهده داشت.
هفته سوم بیگ ملت‌های والیبال با پیروزی مهم ایتالیا مقابل برزیل آغاز شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل برزیل به پیروزی برسد.
لهستان اولین شکست را به ایتالیا در هفته دوم تحمیل کرد.
تیم ملی والیبال ایتالیا صربستان را در هم کوبید تا به روند خوب خود ادامه داده باشد.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.
مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ