لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، پس از ترک این تیم هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
در بارسلونا نگران این هستند که تا دو روز آینده عثمان دمبله چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت و به پیشنهاد پی‌اس‌جی چه پاسخی خواهد داد.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
پس از پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال برای جذب کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن انتظار دارد در روزهای آینده پیشنهادات بیشتری برای این بازیکن دریافت کند.
تیم بسکتبال بوستون سلتیکس قصد دارد بالاترین قرارداد تاریخ NBA را به ستاره تیم خود پیشنهاد دهد.
رضا اسدی که در بازگشت به تراکتور موفق شد نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، هنوز پیشنهاد رسمی برای مذاکره تمدید قرارداد دریافت نکرده است.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ پیشنهادی به محمد دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود نداشته است.
سرمربی سابق رئال مادرید در انتظار دریافت دو پیشنهاد اغواکننده برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید تاتنهام از علاقه منچستریونایتد به هری کین به شدت نگران است و قصد دارد او را به هر شکل ممکن و با ارائه پیشنهادی بالاتر از حد انتظار حفظ کند.
سیامک نعمتی امروز راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به صورت رسمی طی توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کند.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
مجله بیلد ترکیب ایده‌آل آلمان برای دیدار مقابل اسپانیا و کسب پیروزی را به هانسی فلیک پیشنهاد داد.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال خبر داد که احتمال دارد ملی‌پوشان قبل از جام‌جهانی با روسیه دیدار کنند.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
رستم قاسمی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن با توجه به تورم، از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان خبر داده است، در حالی که سال گذشته بانک‌ها همراهی قابل قبولی با ارائه این تسهیلات نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ