سرمربی سابق رئال مادرید در انتظار دریافت دو پیشنهاد اغواکننده برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو شکست پیاپی برای مرد اسپانیایی که قرار است تراکتور را به آرزوهای بزرگ برساند شروعی دشوار به نظر می رسد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مخالف قیمت گذاری دستوری هستیم و این اقدام را نوعی تحمیل زیان به تولیدکننده، بدون جبران درخور انتظار زیان وی می‌دانیم.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
زیدان اقبال، ملی‌پوش عراقی منچستریونایتد با انتشار پیامی احساسی اعلام کرد در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
حزب الحق یمن با تسلیت شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
عماد محمد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق در انتظار صدور مجوز برای حضور زیدان اقبال توسط شیاطین سرخ است.
با وجود اینکه قانون از سال ۱۴۰۰ بانک‌ها را مکلف به پرداخت ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود به بخش مسکن کرده است، اما آن‌ها همچنان از زیر بار این تکلیف شانه خالی می‌کنند. برخی بانک‌ها نیز برای جبران زیان، وارد فعالیت‌های سوداگرانه همچون مسکن می‌شوند.
مشتی که دیشب فده والورده بر صورت بازیکن ویارئال کوبید، می تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد. شاید حتی فصل برای او تمام شود.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
باشگاه بارسلونا به دلیل ارقام پرداختی این باشگاه به نایب رئیس کمیته داوران اسپانیا، متهم به فساد شده است.
دادگاه بارسلونا فردا تصمیم خواهد گرفت که دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در زندان موقت بماند یا آزاد شود.
یک سلبریتی برجسته روسیه در زمینه آشپزی روز دوشنبه به اتهام انتشار اطلاعات نادرست درباره جنگ اوکراین به زندان محکوم و ۳.۴ میلیون دلار از اموال او مصادره شد.
مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور به دلیل حمل مواد مخدر احتمال دارد به ۷ سال زندان محکوم شود.
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است به خاطر اقدامی که اخیرا انجام داده است به هفت سال حبس محکوم شود.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه ملت فلسطین در انتظار آزادی همه اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: اولویت ما ربودن نظامیان صهیونیست برای مبادله با اسرای فلسطینی است.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
رئیس سازمان زندان ها گفت:در سال جاری دستمزد زندانیان شاغل ۳۰درصد افزایش یافته اما باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه انتظار می‌رود بنیاد این پرداخت را همچنان عادلانه و منطقی‌تر اجرا کند.
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: مقامات سعودی یک زن فعال حقوق بشر را به اتهام تضعیف امنیت و تحریک به ناآرامی عمومی به ۳۴ سال حبس محکوم شده است.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ