میادین و بازار‌های میوه و تره بار روز دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل است.
میادین میوه و تره‌بار سه‌شنبه تعطیل است
مدیرعامل سازمان مدیرت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را اعلام کرد.
در سطح میادین پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۴ هزارو ۹۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۲۲ هزار تومان و سیب قرمز با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود و در حال حاضر در میادین سطح شهر تهران در اقلام شب عید کمبودی وجود ندارد.
قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که به موجب آن برنج دم‌سیاه، طارم و هاشمی با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
فردا ۲۲ بهمن، میادین میوه و تره‌بار تهران تعطیل است.
فردا همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میادین میوه و تره‌بار تعطیل هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تن پسماند از میادین میوه و تره‌بار به سایت تفکیک منتقل می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از ارسال گوشت منجمد به پنج میدان از مجموع ۲۲ میدان اصلی خبر داد.
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، روز سه‌شنبه (ششم دی) مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران گفت:ذخایر میادین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. مردم همه مایحتاج شب یلدا را با قیمت و کیفیت مناسب می‌توانند تهیه کنند.
مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران قیمت عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار از افزایش ساعت فعالیت میادین و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران در شب یلدا خبر داد.
قیمت ۱۴ محصولی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند از جمله خیار، بادمجان، کاهو و فلفل دلمه‌ای رنگی کاهش یافت.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن اعلام قیمت انواع برنج ایرانی،از قیمت گذاری انواع برنج وارداتی (تنظیم بازار) پاکستانی، تایلندی و هندی خبر داد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ در میادین میوه و تره‌بار را اعلام کرد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین قیمت میوه های میادین را منتشر کرد و بر اساس آن قیمت بسیاری از میوه ها با کاهش مواجه بوده است.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ