در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
۳۰ درصد از محصولات کشاورزی در ایران تبدیل به ضایعات می‌شود. با کاهش یک میلیون تن ضایعات سبزی و صیفی، امکان افزایش صادرات تا حدود ۵ میلیون تن فراهم می‌شود.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن بااشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیارد دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن با اشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیار دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان با تولید و تجاری سازی یک تجهیز بیمارستانی، زمینه را برای تسهیل دریافت دارو توسط بیماران با شرایط خاص فراهم کرده است.
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
به‌نظر می‌رسد که امکان استفاده از مار رباتیک ناسا در سایر سیاره‌های منظومه شمسی ازجمله مریخ نیز وجود داشته باشد و فرصت را برای اکتشافات بیشتر در سطح یا بخش‌های عمیق‌تر فراهم سازد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: هر سال برای استقبال از بهار برنامه‌های ویژه تدارک دیده می‌شود که در ایام نوروز امسال در مجموع برای ۵۰۰ نفر ظرفیت اسکان اضطراری فراهم شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
بانک سپه در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به صورت اسکناس و با هدف فراهم سازی نیازهای ضروری، ارز به فروش می رساند.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ برای نمونه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ به عنوان نمونه امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
رئیس بانک خون بند ناف گفت: بنا داریم تا پایان سال شرایط نگهداری و ذخیره سلول‌های بنیادی ریشه دندان عقل و شیری را در این بانک فراهم سازیم.
چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.
رئیس جمهور ترکیه قصد دارد زمینه دیدار و ملاقات میان روسای جمهور روسیه و اوکراین را فراهم کند.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران تاکید کرد که ایران خواهان دستیابی به توافقی است که امکان حفظ حقوقش را فراهم می سازد.
بازسازی ورزشگاه تختی انزلی برای فراهم سازی شرایط میزبانی در واپسین روزهای باقیمانده تا آغاز لیگ برتر فوتبال ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ