تاریخساز بوکس ایران گفت: باید مثل کشتی، به رده‌های پایه بوکس نیز توجه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
در فینال مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، امیررضا معصومی با اقتدار از سد حریف روس خود گذشت.
قهرمان سابق کشتی المپیک و جهان می گوید کشتی گیر در دوران حرفه ای حتی نباید درس بخواند.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
مربی سازنده کشتی خراسان رضوی گفت، هرچند احمد جوان وزن زیادی کم می‌کند و حریف اصلی او این کاهش وزن است، اما بعید به نظر می‌رسد که تا المپیک بخواهد به وزن بالاتر برود.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
سرپرست تیم کشتی ارمنستان گفت تیم هند که با آنها در مرحله مقدماتی مسابقات باشگاه‌های جهان مسابقه داده، شبیه ایرانی‌ها مبارزه کرده است.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد کشورمان در فینال حریف ژاپنی خود را شکست داد و قهرمان شد.
نفر اول وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور می‌گوید تا فینال بدون اینکه امتیاز از دست بدهد، حریفانش را شکست داده و تنها در فینال یک امتیاز به حریفش داده است.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
پیشکسوت کشتی فرنگی می‌گوید من به جام‌جهانی کاری ندارم، اما اعتقادم این است مسابقه‌ای که روسیه در آن نباشد ارزش خاصی ندارد، همانطور که اگر ایران در مسابقات نباشد همین حالت است.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
ستاره 20 ساله کشتی آزاد ایران می گوید هدف بزرگی را برای خودش در سر دارد و می خواهد به یک رکورد فوق العاده دست پیدا کند.
قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
برخی القاب مثل القاب برادران گرایی از سوی اتحادیه جهانی کشتی عنوان شده است.
ارسلان مثل فوتبالیست‌هایی که لژیونر می‌شوند و به کشور‌های دیگر می‌روند برای بازی این هم به همان صورت است، ولی در یک سطح بالاتر این اتفاق رخ می‌دهد و تابعیت اینجا را پذیرفته است و برای صربستان کشتی می‌گیرد.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ