پیشکسوت کشتی فرنگی می‌گوید من به جام‌جهانی کاری ندارم، اما اعتقادم این است مسابقه‌ای که روسیه در آن نباشد ارزش خاصی ندارد، همانطور که اگر ایران در مسابقات نباشد همین حالت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
هیئتی از مقام‌های طالبان به رهبری امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه این گروه، به اسلو پایتخت نروژ سفر کرده اند تا در کنفرانسی درباره افغانستان شرکت کنند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
به‌دنبال اعزام بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان به نروژ از سوی آمریکا، سفارت روسیه در اسلو این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم کرد.
«اریک آرنسن»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه اسلو نروژ، می‌گوید: «اگر هر روز یک مشت آجیل، یعنی حدود ۳۰ گرم، بخورید ۲۰ تا ۲۵ درصد خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی کاهش خواهد یافت. در مقایسه، بزرگسالان در کشور‌های شمال اروپا به طور متوسط حدود ۴ گرم آجیل در روز می‌خورند. بسیاری از آن‌ها اصلاً آجیل یا دانه نمی‌خورند.»
ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در اسلو و بلگراد با تأکید بر اینکه از جام تختی به چرخه وارد خواهد شد، گفت که از این پس در وزن 77 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی به تمجید از کشتی گیران ايرانى پرداخت.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
در اسکاندیناوی، در شهر‌هایی مانند اسلو پایتخت نروژ و هلسینکی پایتخت فنلاند، دولتمردان از نصب المنت‌های الکتریکی در پیاده‌رو‌ها برای برف‌روبی معابر و سطح شهر کمک گرفته‌اند. مقامات این کشور‌ها معتقدند گرم‌کردن پیاده‌رو‌ها ارزان‌تر از پاک‌کردن سطوح از برف و یخ است.
فجر سپاسی که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند، در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر با وجود بازی خوب نتوانست برنده مرحله یک شانزدهم نهایی جام شره بحذفی باشد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن مخالفت با توافق اسلو تاکید کرد که مقاومت کوتاهترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و همه گروه های فلسطینی در این زمینه اتفاق نظر دارند.
وزارت خارجه روسیه در واکنش به بازداشت شماری از شهروندان خود در اسلو، سفیر نروژ را احضار کرد.
بنا بر اعلام کمیته نروژی نوبل از اسلو، امسال «آلس بیالیاتسکی»، وکیل حقوق بشری از بلاروس که در کشورش زندانی است، سازمان حقوق بشری «یادبود» از روسیه و سازمان حقوق بشری اوکراینی «مرکز آزادی‌های مدنی» به عنوان برندگان جایزه صلح نوبل اعلام شدند.
از دوشنبه (سوم اکتبر) تا ۷ اکتبر و دوباره در ۱۰ اکتبر برندگان نوبل اعلام خواهند شد. اسامی برندگان جوایز در استکهلم و اسلو اعلام می‌شوند و افراد علاقه‌مند می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از سایت نوبل تماشا کنند.
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
پلیس نروژ اضافه کرد که نیروهای قابل توجهی برای تحت کنترل در آوردن اوضاع اعزام شدند.
پژمان پشتام که چند ماه پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده بود، چند روز بعد از بازگشت از بلگراد پدرش را از دست داد.
شکست‌های غیرمنتظره دو کشتی‌گیر طلایی ایران در مسابقات ۲۰۲۱ اسلو حسابی آنها را بهت‌زده کرد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه ای، عملیات قهرمانانه امروز در گذرگاه جلمه جنین را تبریک گفت و آن را بطلانی بر معاهده اسلو دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای در سالروز امضای توافق اسلو از تشکیلات خودگردان خواست لغو این توافق شوم با صهیونیست ها را اعلام کند.
همانطور که سال گذشته هم در اردوی جهانی اسلو دکتر روانشناس در کنار ملی‌پوشان کشتی بود، از دو اردوی گذشته نیز یک روانشناس در خانه کشتی مستقر شده است.
اسامی 10 فرنگی کار اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه اعلام شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ