قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
هالک برزیلی در 37 سالگی از فاصله 40 متری یک گل استثنایی به ثمر رساند تا نشان دهد چرا شایسته لقب هالک شگفت‌انگیز است.
تاریخساز بوکس ایران گفت: باید مثل کشتی، به رده‌های پایه بوکس نیز توجه کرد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران معتقد است که بازی مقابل فرانسه همیشه دشوار است.
این احتمال وجود دارد اپلیکیشنی که به مردم ارائه می‌شود تا با آن فیلترینگ را دور بزنند، خودش حاوی یک‌سری کد‌های مخرب مثل تروجان‌ها یا کی-لاگر‌ها باشد. این اپلیکیشن‌ها دسترسی‌هایی را می‌گیرند که می‌توانند اطلاعات کاربر ازجمله عکس‌ها، نام‌های کاربری و پسورد‌هایی که در سایت‌ها و سایر اپلیکیشن‌ها مانند بانکداری اینترنتی یا سرویس‌هایی مانند ایمیل شخصی وارد می‌کند را به‌صورت غیرمجاز در اختیار بگیرند.
گربیچ، سرمربی لهستان بعد از شکست در دو ست متوالی از شاگردانش خواست مثل ربات بازی نکنند و همانند ایران جنگندگی داشته باشند.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
انتشار یک مصاحبه از بازیکن ملوان با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان همراه شد.
مکس آلگری بعد از شکست مقابل ناپولی از هواداران و بازیکنان یوونتوس خواست تا تصمیمات داور را بپذیرند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء معتقد است تیمش با وجود نمایش خوب بازنده می‌شود.
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
یکی از جلوه های خوب دیدار شب گذشته تیم های تراکتور و سپاهان حضور پرشور تماشاگران تبریز در استادیوم یادگار بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
عینک‌های دید در شب هلیکوپتر برروی کلاه نصب می‌شوند و نیروی الکتریکی آن‌ها توسط یک بسته باتری که روی پشت کلاه نصب شده، تامین می‌گردد. کاربر با استفاده از این ابزار، مثل هر دستگاه نوری دیگری، گزینه‌های مختلفی برای تنظیم تناسب و زوم کردن دارد.
قهرمانی در هر دو جام هم مشکل است، اما حتماً با پشتوانه خیلی خوبی که داریم، ما مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم.
جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی جامعه کارگران می‌شوند.
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان اعلام کرد در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان تغییری در روش خود نخواهد داد.
مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
جیمی کاراگر معتقد است سبک بازی داروین نونیز مثل فرناندو تورس است و ابراز امیدواری کرد که از لحاظ آمار گلزنی هم مثل ستاره اسپانیایی سابق لیورپول باشد.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ