درحالیکه بحث انتقال ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید به بارسا داغ است رئیس باشگاه بنفیکا گفت این ستاره پرتغالی می‌تواند به باشگاهی که فوتبالش را با آن شروع کرده برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
اگر پابلو توره برابر بارسا بازی کند، خیرونا باید 300 هزار یورو به عنوان جریمه به بارسا بپردازد.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
اگر مدیریت بارسلونا کاری انجام ندهد، سه‌شنبه هفته بعد ژاوی باید با 39 بازیکن در تمرینات کار کند که فشاری بی‌رحمانه را بر او وارد خواهد کرد.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
طبق ادعای موندودپورتیوو، اگر بارسلونا بتواند فران تورس را در این تابستان بفروشد، یانیک کاراسکو را جانشین وی خواهد کرد.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
با شکست رئال مادرید مقابل خیرونا حالا بارسلونا اگر رایو وایه کانو را شکست دهد فاصله خود را با کهکشانی ها به 14 امتیاز افزایش خواهد داد.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهاراتی جدید مدعی شد که فکر نمی کند بارسلونا به داوران رشوه داده باشد.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
ریو فردیناند معتقد است بارسلونا پس از آرسنال بهترین باشگاه برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالان پیشنهاد بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.
در کادناسر معتقدند که وابستگی بارسلونا به گل های روبرت لواندوفسکی بسیار زیاد است. مشخص نیست بارسا بدون لوا در لالیگا چه وضعیتی داشت.
سانتیاگو کانیزارس معتقد است اگر امشب بارسا نتواند اینتر را شکست دهد، باید در انتظار فاجعه سقوط به لیگ اروپا باشد.
ادوارد رومئو، نایب رییس بارسلونا، معتقد است که مدیران این باشگاه می‌توانند معجزه‌ها را به واقعیت تبدیل کنند.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ