اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
بزرگترین خبر مربوط به چیزی بود که مطالعات به آن دست پیدا نکردند: علیرغم تاثیر فیس بوک بر انتشار اطلاعات هیچ گونه شواهدی مبنی بر این که این پلتفرم تاثیر قابل توجهی بر باور‌های اساسی مردم یا سطوح قطبی شدن سیاسی داشته باشد وجود نداشت.
تا کنون بارسلونا هر بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه آمریکا موفق به پیروزی بر رئال شده فصل بعدی قهرمان لالیگا شده است. آیا فصل آینده هم جام قهرمانی لالیگا به بارسا تعلق می‌گیرد؟
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
لالیگا برنامه مالی بارسا را تایید کرد تا این تیم رسما وارد بازار نقل و انتقالات شود. حالا توجه همه به بارسلونا و مسی است: آیا او به باشگاه سابقش برمی‌گردد؟
لیونل مسی در پاریس با سه کاپیتان بارسا ملاقات کرده است. آیا آنها برای کوچ دسته جمعی به عربستان برنامه‌ریزی می‌کنند؟
لیونل مسی در پاریس با سه کاپیتان بارسا ملاقات کرده است. آیا آنها برای کوچ دسته جمعی به عربستان برنامه‌ریزی می‌کنند؟
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه ایجاد شده ناشی از اظهارات آقای هاشمی گلپایگانی را محاسبه کرده است؟
حضور ژول کنده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار امشب مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب فیکس بارسا به پایان رسیده است؟
بیت کوین های دانشگاه هلندی برگردانده شد
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران
بنا طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا اینبار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازمی‌گردد؟
این احتمالاً تجربه آشنایی است که موسیقی را بارها شنیده‌اید یا فیلمی را بارها دیده‌اید و با آن حس خوشایندی دارید. آیا تنها نوستالژی باعث چنین تجربه‌ای می‌شود یا دلایل دیگری وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ