اپل در آیفون ۱۵ پرو ظاهراً از سنسور کارآمدتر LiDAR سونی استفاده خواهد کرد که عمر باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
گلیسون برمر، ستاره برزیلی یوونتوس، تاکید کرد با وجود داشتن پیشنهاد از باشگاههای لیگ برتری می خواهد با بیانکونری جام کسب کند.
سری آیفون 15 از فناوری باتری پشته‌ای استفاده خواهد کرد. در این فناوری از تکنیکی به نام ورقه‌سازی برای تولید باتری‌ها استفاده می‌شود.
اینتر قرارداد جدید و بهتری را با نایکی امضا کرده است.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
ناپولی آخرین بازی فصل سری A را با نتیجه 2-0 مقابل سمپدوریا با برتری پشت سر گذاشت.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به مهم‌ترین سوال این روزهای پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
ذوب آهن دومین بازی سری یک چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور را مقابل صنعت مس کرمان با برتری سپری کرد.
ناپولی امشب در هفته سی‌ام سری آ در خانه خود به مصاف هلاس ورونا رفت و نتوانست نتیجه بهتری از تساوی بدون گل به دست بیاورد.
یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری 1-0 به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون باری ۱۹۲۴ و کامیونت آرناپلاس از روز شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش محصول کامیونت آرنا پلاس از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
ناپولی امروز در زمین اسپتزیا با درخشش زوج هجومی خود ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا به برتری 0-3 دست یافت و 56 امتیازی شد.
یوونتوس با شکست همشهری‌اش تورینو کمی در جدول سری آ ایتالیا شرایط بهتری پیدا کرد.
مشخصات یک موبایل جدید از سری A۷۷ اوپو فاش شده که نشان می دهد دستگاه باتری ۵ هزار میلی آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ گرانتر از باتری سری آیفون ۱۳ است.
در گزارشی جدید حجم دقیق باتری های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو در چین مشخصات یکی از موبایل های سری «ROGفون۶D» را فاش کرده که نشان می دهد دستگاه مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶ هزار میلی آمپری خواهد بود.
میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
سری گوشی‌های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. این گوشی‌ها با تراشه هلیو P۹۰ مدیاتک و باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شوند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ