پست منتشرشده از طریق یکی از منابع آگاه از عرضه احتمالی آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که سرخ‌ها از حمایت هواداران خود در بازی افتتاحیه‌شان در فصل جدید محروم شده‌اند، در تلاش برای رنگ و لعاب دادن به سکوها در این جدال هستند.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
تصاویری از پیراهن دوم فصل آینده آرسنال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد این پیراهن با رنگ زرد و خط‌های عریض مشکی طراحی شده است.
سرمربی جدید مس رفسنجان در صفحه اینستاگرام خود متنی احساسی را منتشر کرد و به موضوع پیوستنش به تیم نارنجی‌پوش لیگ پرداخت.
سامسونگ Galaxy S۲۳ Ultra Limited Edition را معرفی کرده است که نسخه خاصی از S۲۳ Ultra با رنگ جدید یا ویژگی های جدید نیست
از آنجایی که این فقط یک رنگ جدید است، مشخصات مانند نسخه‌های دیگر باقی می‌ماند و قیمت نیز باید بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر، سامسونگ برای S ۲۳، ۷۴۹۹۹ INR با تخفیف فوری عرضه می‌شود.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت هایش پر رنگ و قاطع است.
احتمالا روشی معمول در هر خانواده ای برای تهیه این غذای خوشمزه وجود دارد، اما می توانید در آستانه‌ی سال جدید، روش های متنوع تری را هم امتحان کنید تا شادی شب عید شما رنگ و بو و شاید طعم تازه ای بگیرد. در ادامه می توانید انواع روش های طبخ ماهی را بخوانید:
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
پرسپولیس برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن مشکی رنگ خود به میدان خواهد رفت.
رندرهای جدید، گلکسی S23 اولترا در چهار رنگ نشان می‌دهند و نکته‌ی مهم درمورد این عکس‌ها، کاهش چشمگیر انحنای نمایشگر است.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کاهش یافته و از ۲ به یک شهرستان رسیده است و همچنین شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم از ۹۵ به ۹۳ شهرستان کاهش یافته تا بدین ترتیب آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی پدید آید.
تمرین کرواسی با توپ‌های جدید جام جهانی برگزار شد.
دستورالعمل جدید دولت اسپانیا برای فروش اسباب‌بازی‌های کودکان از روز اول دسامبر به اجرا درآمد. هدف از این دستورالعمل جلوگیری از ترویج کلیشه‌های رایج مانند اختصاص رنگ صورتی به دختران و رنگ آبی به پسران یا تبلیغ عروسک برای دختران و شخصیت‌های جنگجو برای پسران است.
اهواز - اولین بارش تقریباً مناسب پائیزی کافی بود که آب شرب شهرهای مختلف خوزستان گل آلود شده و به رنگ شکلاتی دارید و تبدیل به معضلی برای مردم شود.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
در حالی همواره  محافل رسانه‌ای، آکادمیک و مقامات سیاسی این پرسش که «آیا جنگ جهانی دیگری در راه است؟» را مطرح می‌کنند که این سناریو به دلایل گوناگون از مدت‌ها پیش رنگ باخته‌است.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ