جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی با ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.
در نخستین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اعضای جدید گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و اولویت‌ها و نیازمندی‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار گرفت.
در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور عصر فردا برگزار می شود.
جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور لغو شد.
دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی در جلسه آینده شورای عالی با حضور رئیس جمهور تعیین و معرفی می شود.
در جلسه امروز (چهارشنبه) شورای‌عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت امنیت و حملات سایبری در کشور که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است، ارائه شد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم، به ریاست حجت الاسلام رئیسی برگزار شد.
رئیس سازمان فضایی گفت: در آستانه برگزاری دومین جلسه شورایعالی فضایی دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا هستیم و این جلسه بزودی برگزار می شود.
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور تاکید شد که حضور کسب و کارها روی ۱۰ پلتفرم داخلی افزایش داشته است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت : وزیر ارتباطات رویکرد مثبتی به پیام رسانهای بومی دارد و بر اجرای تکالیف در این زمینه مصمم است.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
در میان این نگرانی‌ها، روز گذشته خبری از تصویب بخشی از طرح صیانت در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور منتشر شد که واکنش کارشناسان و مردم را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ