در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
دادستان تهران تایید کرد: اگر افرادی همچنان به قصد ضربه زدن به امنیت عمومی مردم اقدام کنند و آرامش مردم و شهر را بر هم بزنند با ان‌ها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهند شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
ماجرای پل شهر فریدون‌کنار که قرار بود مایه آرامش مردم شهر شود، ۲۱ سال است آیینه دق برای مردم شده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریست‌های موتور سوار در ایذه خبر داد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریستی های موتور سوار در ایذه خبر داد.
فارس نوشت: نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
خبرگزاری فارس نوشت: در حال حاضر شهر سقز در آرامش کامل است و اینترنت با اختلال مواجه است.
در شرایطی که در شبکه های مجازی اعلام می شود خیابان های شهر ناآرام است، خبرنگار مهر روایت میدانی از آرامش شهر را به تصویر کشیده است.
حضور میدانی در شهر تهران در شب گذشته حکایت از عادی شدن شرایط و حکم‌فرمایی آرامش به رغم رپورتاژ سنگین رسانه‌های معاند و عناصر ضدانقلاب در شهر داشت.
تسنیم نوشت: گزارش میدانی خبرنگار ما از سطح شهر سنندج نشان می‌دهد شهر در آرامش کامل است و نه در جایی و نه در منطقه‌ای نه آشوبی هست و نه اغتشاشی.
حملات موشکی روسیه به چند شهر اوکراین از جمله شهر کی‌یف باعث شده است که شهردار این شهر از مردم بخواهد بعد از آرامش نسبی دوماهه به پناهگاه‌ها و داخل مترو بروند.
علیرغم برخی تجمعات پراکنده در برخی از نقاط شهر تهران و فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند و ضدانقلاب؛ تهران در امنیت و آرامش کامل بسر می‌برد.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
حسینعلی شهریاری گفت: توصیه‌ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.
سمنان- نیروی انتظامی در دو شهر سمنان و شاهرود اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره آرامش کرده است کاری که می‌تواند تلاش بزرگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.
شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
پس از ساعت ها درگیری شدید در طرابلس که به کشته شدن ۲۳ نفر و زخمی شدن دست کم ۱۴۰ نفر دیگر منجر شد، آرامش شکننده بر این شهر حکمفرما شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ