رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: یکصد فرودگاه در کشور، کمتر از بیست درصد فعال هستند که با رونق ایر تاکسی‌ها فعال می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
در فرودگاه بوشهر به خانم های بدون حجاب گفته شد که شال تان را بکشید روی سرتان تا بلیط بدهیم.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا عملکرد پلیس فرودگاه را در ده روز نخست اجرای طرح نوروزی تشریح کرد.
شبکه المیادین گزارش داد که فعالیت های فرودگاه بین المللی پس از سه روز توقف در نتیجه تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به وضعیت عادی بازگشته است.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: پروازهای مهرآباد بدون مشکل انجام می شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهر آباد گفت: پروازهایی که فرودگاه های مقصد مشکلی نداشته باشد در حال انجام است.
معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف انواع ارز و طلای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و دستگیری قاچاقچیان در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد.
مسئولان رژیم در پی باز نشدن چرخ های یک فروند هواپیمای مسافربری، در فرودگاه «اللد» حالت فوق العاده اعلام کردند.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از فرود اضطراری پرواز تهران-بوشهر در فرودگاه شیراز به دلیل نق فنی هواپیما خبر داد.
پارچه های شیشه ای در فرودگاه لو رفت
جنگنده های رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار دادند.
دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاههای دمشق و حلب واکنش نشان داد و از دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست که مانع تحرکات تجاوزگرانه این رژیم شوند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک فروند هواپیمای متعلق به این رژیم در فرودگاه ریاض فرود آمده است.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که موشک های این جنبش فرودگاه بن گوریون و ۶۰ شهرک صهیونیستی نشین را مورد اصابت قرار داده است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه نجف از هر مسافر ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می کند که از وزارت خارجه می خواهیم تا با طرف عراقی برای کاهش این رقم مذاکره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ