دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بدو ورود به فرودگاه سن پترزبورگ روسیه ازپیگیری توافقات درحوزه کریدوری وکلیه بخش‌های حمل و نقلی بامحوریت کریدور شمال به جنوب و مذاکره برای تحقق حمل و نقل خبر داد
منابع دولتی سوریه در تکمیل جزئیات این تجاوز اعلام کرد که در تجاوز موشکی امشب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مواضعی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف قرار گرفته است.
جمعی از شهروندان سوری برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در محل فرودگاه بین‌المللی دمشق حضور یافتند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هواپیمای حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه لحظاتی پیش در فرودگاه بین‌المللی دمشق به زمین نشسته است.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
یک محموله جدید از کمک های پاکستان برای زلزله زدگان سوری امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.
باتوجه به ترافیک ورودی به فرودگاه به مناسبت برگزاری مراسم ۲۲بهمن سالگردپیروزی انقلاب اسلامی مسافرین زمان خود رابرای رسیدن بموقع به پرواز وحداقل بیش از ۱ساعت به پرواز خود در فرودگاه حاضرباشند
اهواز - تمامی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز به علت مه گرفتگی شدید متوقف شد.
اهواز -دو پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید سلیمانی اهواز امروز لغو شد.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعا با اشاره به محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی علیه یمن به ویژه فرودگاه صنعا به ارائه آماری از پروازها و جابجایی مسافر در این فرودگاه قبل از جنگ سعودی پرداخت.
مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کرد.
وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که وضعیت فرودگاه بین المللی دمشق به حالت عادی بازگشته است.
با وجود حمله موشکی صورت گرفته از سوی صهیونیست ها علیه فرودگاه بین المللی دمشق، اما سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است در این ارتباط اظهارنظر نخواهد کرد.
منابع خبری از آتش سوزی در فرودگاه بین المللی شهر نجف خبر دادند.
در پی وقوع انفجار در فرودگاه بین المللی «صبیحه گوکچن» استانبول، پروازهای این فرودگاه متوقف شد.
اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
منابع عراقی از توقف کامل پروازهای فرودگاه بین المللی بغداد به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌ بین المللی مهرآباد از باز شدن باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد برای همه شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.
فرودگاه بین المللی حمد قطر میزبان صدهاهزار هوادار و تماشاگر بازی‌های جام جهانی فوتبال است.
با افتتاح فرودگاه بین المللی کرکوک، این فرودگاه می تواند به حدود ۵ میلیون عراقی ساکن استان های کرکوک، صلاح الدین و نینوی خدمات ارائه دهد.
وزارت حمل و نقل سوریه به اوضاع پروازهای فرودگاه بین المللی دمشق پس از حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
منابع محلی روسیه از وقوع آتش سوزی نزدیک فرودگاه بین المللی سوچی خبر داده و اعلام کردند این آتش سوزی اختلالی در روند فعالیت و پروازهای آن ایجاد نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ