مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه «سلام» به طور اختصاصی برای اعزام حجاج و زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
کریستیانو رونالدو در جدیدترین سرمایه‌گذاری‌اش، بخش عمده سهام یک فروشگاه آنلاین ساعت‌های لوکس را خریداری کرد. گفته می‌شود او علاقه زیادی به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دارد.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
خبرگزاری تایمز آف عمان گزارش داد که شرکت هواپیمایی سلام ایر این کشور از چند روز دیگر پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی شیراز را آغاز خواهد کرد.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف اعلام کرد: پرواز‌ها به ایران طبق معمول انجام می‌شود.
اتحادیه‌ اصناف انگلیس از برنامه اعضای این اتحادیه برای راه‌اندازی موج جدید اعتصابات سراسری در بخش فرودگاهی این کشور خبر داد.
مسافرانی که از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی می‌شوند، با خاطره‌ای خودش و لحظاتی ماندگار ایران را ترک می‌کنند.
نخستین کاروان های حجاج ایرانی با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد امروز از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
نخستین گروه از عوامل اجرایی مراسم حج تمتع امسال یکشنبه شب با بدرقه رئیس سازمان حج و زیارت از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سوی مدینه منوره پرواز کردند.
محمد محمدی‌بخش گفت: اولین پرواز حجاج ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز سوم خرداد انجام خواهد شد و زوار از ترمینال سلام فرودگاه امام به خانه خدا اعزام می‌شوند.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان به استقبال گرم بشار اسد از هیئت لبنانی اشاره کرد و سوریه را شریان حیاتی بخش حمل و نقل لبنان دانست.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۵ شهریور تا کنون ۲۴۰ پرواز اربعین از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شده است.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۲ شهریور همه پروازهای زیارتی به ترمینال سلام این فرودگاه منتقل شده و در ایام پروازهای اربعین به هیچ عنوان فروش بلیت از فرودگاه نخواهیم داشت.
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ