به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
تصاویری از استقبال از شوکت میرضیایف رییس‌جمهور ازبکستان در فرودگاه مهرآباد تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آذر ۱۳۵۳ یکی از تلخ‌ترین حوادث هوایی جهان در تهران اتفاق افتاد. این در حالی بود که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در امریکا، انفجار هواپیمای حجاج بر فراز آسمان عربستان و کشته شدن ۱۸۲ زائر اندونزیایی و حادثه دلخراش ریزش ساختمان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر سر مسافران هم در ماه آذر رخ داد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آنها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.
با حضور برخی معاونین و رؤسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از این فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود.
فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در ایام نوروز، عنوان پر ترافیک‌ترین فرودگاه را به خود اختصاص داده است.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
باتوجه به ترافیک ورودی به فرودگاه به مناسبت برگزاری مراسم ۲۲بهمن سالگردپیروزی انقلاب اسلامی مسافرین زمان خود رابرای رسیدن بموقع به پرواز وحداقل بیش از ۱ساعت به پرواز خود در فرودگاه حاضرباشند
مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: از ابتدای امروز هیچ پروازی با تاخیر بابت شرایط جوی و بدی آب و هوا مواجه نشده و اگر تاخیری هم ایجاد شده باشد از نوع تاخیر عملیاتی بوده است.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: کنسلی یا تاخیری در پروازهای فرودگاه مهرآباد تا کنون اعلام نشده است.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال تا کنون فرودگاه مهرآباد بیش‌ترین میزان اعزام و پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است.
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌ بین المللی مهرآباد از باز شدن باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد برای همه شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.
شهردار منطقه ۹ گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان انتقال فرودگاه مهرآباد است که این اقدام بسیار سخت و دشواری است، اما با توجه به رشد و پیشرفت شهری، وجود فرودگاه مهرآباد در شهر بواسطه مخاطراتی که می‌تواند در دراز مدت برای مردم داشته باشد، توجیهی ندارد و حتما باید به حاشیه شهر منتقل شود.
شهردار منطقه ۹، آلودگی‌های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می‌بایست هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ