طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار امیر قلعه نویی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود دقایقی پشت در ورودی جایگاه ویژه معطل شد.
علی کفاشیان در جایگاه جدید خود نیز همچنان جملاتی را به زبان می‌آورد که به سرعت در فضای فوتبال ایران موردتوجه قرار می‌گیرد.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد و در قاره کهن هم در جایگاه دوم ایستاده است.
تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف قهرمانی در تورنمنت کافا، 2 پله در رنکینگ فیفا صعود کند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
سیاوش یزدانی امیدوار است فصل آینده موفق به بازپس‌گیری جایگاه خود در فوتبال ایران شود.
تیم صنعت مس رفسنجان توانست در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.
یک پژوهش جالب از تیم‌های هر لیگ آسیایی، لیگ برتر خلیج فارس را در جایگاه چهارم قرار داده است.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
مهاجم تیم ملی جوانان ایران آرزوی ایستادن در جایگاه سرمربی تیمش را دارد.
کاپیتان سابق تیم ملی در دوران پس از بازی نیز کماکان جایگاه دست‌نیافتنی در قلب فوتبال دوستان ایرانی دارد.
تیم فوتبال سپاهان به لطف گل به خودی بازیکن سابق خود از سد فولاد خوزستان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تثبیت کرد.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
سپاهان و استقلال یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران را در شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهند کرد.
نزدیک است مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
سرپرست کمیته فوتبال ساحلی کشورمان گفت: اتفاقات خوبی در انتظار فوتبال ساحلی کشورمان است و امیدواریم فوتبال ساحلی ایران به جایگاه اصلی خود یعنی اول تا سومی جهان برسد.
کاپیتان فعلی تیم ملی فوتبال ایران در یک فرصت طلایی برای رسیدن به رکورد علی کریمی هافبک سابق تیم ملی قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایط ویژه‌ای مسابقه ملوان و استقلال را تماشا کرد.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته
بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.
بدون شك موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صريح به كادر فنى تيم ملى، ساختار سازمانى و ادارى فدراسيون همچنين زير سوال بردن جايگاه و شان ملى پوشان شايسته فوتبال ايران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ