کاپیتان سابق تیم ملی در دوران پس از بازی نیز کماکان جایگاه دست‌نیافتنی در قلب فوتبال دوستان ایرانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن کفش مناسب یکی از نکات مربوط به سلامتی است که زائران باید به آن توجه کنند.
امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
هرچند ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می‌تواند خطراتی داشته باشد.
اصفهان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با سرمایه گذاری روی کیفیت مواد غذایی باید تغذیه مناسب را جایگزین درمان و هزینه دارویی کنیم.
به گفته این کارشناس تغذیه ثابت شده عادات غذایی نامناسبی که منجر به ایجاد بیماری های قلبی عروقی و متابولیک (مثل دیابت) می شود، خطر ابتلا به زوال عقل را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
مشهد ـ معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) تدارک مناسب و آمادگی خوبی دیده شده است.
مدیر آکادمی باشگاه دیناموتفلیس معتقد است خویچا کواراتسخلیا می تواند به راحتی در رئال مادرید بدرخشد.
شیرخشک با تأمین موادغذایی مورد نیاز، به چاقی صورت کمک می‌کند. علاوه بر این باعث زیبایی پوست نیز می‌شود.
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می‌تواند حتی بهتر از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
یک دمنوش مناسب برای دفع سنگ کلیه استفاده از دانه خرمالوست. برای این کار ابتدا باید دانه‌های خرمالو رو بو دهید و سپس در آسیاب پودر کنید. حالا یک قاشق چایخوری از این پودر را با ۱ لیوان آب ترکیب کرده و روی حرارت کتری دم کنید. بعد از ۱۰ دقیقه این دمنوش را میل کنید. بعد از ۳ روز سنگ کلیه شما دفع می‌شود.
امین قاسمی‌نژاد سرانجام در بیست و یکمین حضور خود در ترکیب گل‌گهر موفق شد اولین گل خود را ثبت کند.
دبیر فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقاتی مانند جام حذفی و فیوچرز و حضور بازیکنان خارجی در کشور، فرصت خوبی برای پیشرفت بازیکنان ایرانی است.
شاهرود- سرپرست تیم تخصصی دامپزشکی گفت: دو توله یوزی که چندی پیش در منطقه حفاظت شده توران شاهرود پیدا شده بودند، وارد مرحله گوشت‌خواری شدند.
علی فراقی گفت: می‌توان این وقفه‌های حرکتی در میانه بازار را فرصت ورود و خروج از بازار یا تغییرات و بازنگری در چیدمان پورتفو در نظر گرفت.
مناسب سازی شرایط برای سفر معلولان با هر شرایط جسمانی موضوعی است که تاکنون یزد به آن پرداخته است اما این بار کیش میزبان برخی معلولان شد تا شرایط مهیا شده را به عنوان شهر دسترس پذیر بسنجد.
دکترای تخصصی علوم تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تاکید کرد: افراد در برنامه غذایی روزانه خود به ویژه در شرایط آلودگی هوا حتما از سبزی‌ها و میوه‌های فصل استفاده کرده و روزانه سه تا پنج واحد از گروه سبزی‌ها و دو تا چهار واحد از گروه میوه‌ها را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
تغذیه مناسب، آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا را کاهش می‌دهد
حجت اله فیروزی پور گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می‌رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
شهردار تهران گفت: تکلیف اول این است که شهر را مناسب سازی کنیم چرا که شهر ما برای استفاده این عزیزان مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ