مهاجم تیم ملی جوانان ایران آرزوی ایستادن در جایگاه سرمربی تیمش را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
سرمربی پرسپولیس گزینه مدنظر خود برای حضور در این تیم را به باشگاه اعلام کرده و مدیران تیم طی نامه رسمی خواهان مذاکره در این خصوص از سوی بازیکن شده‌اند.
بازیکن جوان فوتبال ایران با عقد قراردادی رسمی به پاختاکور ازبکستان پیوست.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف چینی خود شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
دیندار بودن اجباربردار نیست، اما ضرر زدن به دین دیگرانی که می‌خواهند دیندار باشند یا خدشه بر فضای عفت و حیای جامعه اسلامی بزنند، طبعاً وظیفه حکومت اسلامی است. اجبار کردن حجاب هم، نه برای دیندار کردن فرد بی‌حجاب، بلکه برای محافظت از آسیب زدن او به دینداری باقی افراد جامعه است، البته او در فضای خصوصی خانواده و دوستان می‌تواند بی‌حجاب باشد، اما فضای عمومی جامعه متفاوت است.
جوان نوشت: باید این نظام دو آموزش‌وپرورشی را از بن خراب کرد. قانون جدید هم نمی‌خواهد که قانون اساسی ما همین را می‌گوید. سرمایه‌ها را باید برد در مدارس. بهترین استعداد‌ها و نوابغ را باید در سر کلاس دبیرستان‌ها و دبستان‌ها نشاند. این کار را ما بسیار بهتر از غرب و شرق عالم می‌توانیم به‌ثمر برسانیم، اما نه با این ساختار و همین فکر‌های خراب!
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال با ژست جالبی جلوی دوربین عکاس باشگاه حاضر شده است. کمی مغموم با علامت خداحافظی.
نزاع خونبار مشتریان کبابی با چند برادر در یکی از محلات مشهد، در حالی با یک کشته و ۵ مجروح به پایان رسید که عاملان این درگیری وحشتناک، انگیزه جنایت را غرور جوان «فکل جاهلی» دانستند که سوار بر موتورسیکلت، آتش نزاع را شعله ور کرد.
همزمان با فرارسیدن سال نو و در تلاش خیرخواهانه شهردار منطقه ۱۴، جوان زندانی از مجازات قصاص رهایی یافت.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش از این هفته برای کسب نتایج بهتر در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
بازیکن آلومینیوم در نخستین مسابقه تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا فرصت بازی به دست آورد.
رسانه‌های فلسطینی از درگیری جوانان فلسطین با نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل و شهادت یک جوان ۲۲ ساله خبر دادند.
لئاندرو پریرا، مهاجم بلند قامت و تازه وارد پرسپولیس امیدوار است اولین جشن پیروزی خود با تیم جدیدش را بر پا کند.
با مادرم می‌رفتم گدایی و بعد دزدی هم می‌کردم، چند بار در همان بچگی بازداشت شدم که آزادم کردند.
مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی الشحانیه می‌گوید حسرت گذشته را نمی‌خورد و با نگاه رو به جلو امیدوار است به پیراهن تیم ملی برسد.
مهاجم بلندقامت آلومینیوم گل برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت شیخ دیاباته از نظر آسیب‌دیدگی پس از اعلام جواب سونوگرافی و ام‌آرآی مشخص خواهد شد.
پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.
به نظر می‌رسد پافشاری یحیی گل‌محمدی روی جذب مهاجم خارجی با کیفیت جواب داده و به زودی شاهد حضور یک مهاجم باکلاس اروپایی در تهران خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ